Puckse is ff weg...

Strand relaxen lachen

Op naar t strand vandaag zagen we aan t strand toen we op de taxi aan t wachten waren een pelikaan mooi hoor! Daarna een grote krokodril en moest ik nog denken aan de dag ervoor in de bus dat Davor vertelde dat er grote krokodillen waren en dat de lokalen kippetjes voeren in de avond zegt iemand hebben we kippetjes! Ik: ja alle mannen hier in de bus hebben een kippetje hahahaha. Het strand was een luxe waren Italianen en kon ik lekker Italiaans praten! En ook heerlijk gegeten gewandeld. Nu terug t zwembad in en zitten nu aan een cocktail! Zijn jullie weer op de hoogte en bedankt voor de berichten en moest lachen om je sportbrulapen Sam! En ben benieuwd naar je oplossing Ma! Liefs xxxxxxxx

Hardlopen op t strand!

Nog even gister in de bus zo gelachen over sterretje, rijgdraadje, fronsje nou nou dan weten jullie niet waar t over gaat hahaha... Wie t raadt krijgt een zoen! Gisteravond heerlijk gegeten alleen wilde toetje was de keuken dicht maar de ober nam me mee en kon ik een magnum krijgen :-) haha meer zeg ik niet :-) gnagna... Om 6 uur wakker sportkleding aan en naar t strand om hard te lopen tot t eind geweldig! Remco dat zou jij ook een genot vinden zonder muziek de zee horen en als eerste je voetstappen op t strand! Mooie fotos met foon gemaakt! Hoorde van Marian dat Davor met mij zou hardlopen hem niet gezien maar hij was wel trots dat ik t gedaan heb! Wat voel je je dan weer lekker buikspieren gedaan! Uitzweten douchen en heerlijk zitten we aan t ontbijt met uitzicht op zee wowie! We gaan zo naar t strand! Liefs Puck xxxxxxxxxxxx ik geniet met volle teugen ga de groep missen pfff

Naar Costa Rica!

Vanmorgen lekker ontbeten bij ff Garden om 7 uur afscheid genomen van de barkeeper! Daarna met de bus naar de grens van Nicaragua naar Costa Rica. Bij de grens hebben we 2 uur dik zitten wachten viel wel mee het begon daar weer even hard te regenen! Ach moest ook voor onze traditie! Haha de tocht duurde erg lang onderweg tussenstop gemaakt om te eten! Had zoveel zin in mijn eerste ijsje bij de mac :-). Hier om half 6 aangekomen in Punta Carrillo en jezus ieder heeft een huisje met uitzicht op zee zoooooo een balzaal ook de badkamer! wowie te gek mijn e-reader doet t nu weer yes! Nu gaan we eten! Corona ik zit aan de Corona zo heet is t hier! Morgen dagje strand! Veel gelachen weer en aapjes gezien! Liefs Puck en o ja Amerikanen willen ons morgen op de boot hebben alleen Ina en Gerda en Annie en ik zei de gek!!! Haha liefs Puck xxxxxxxxx

Granada

Zo vanmiddag ging ik bij het hotel weg, loopt er een stel zij blond hij grijs en ik zeg, zeker uit Nederland. Zij, ja idd....zo kwamen we aan de praat heel gezellig en vroegen ze of ik biertje mee ging drinken. Zo gezegd zo gedaan, alleen ik nam water dit keer....
Heel gezellig met Jacqueline en Jacq op het terras gezeten en veel gelachen, leuke verhalen. Zij zijn 27 jaar bij elkaar vanaf haar 17e dus....2 kids en ze reizen elk jaar 3 weken samen zonder kids....zo leuk...
Mail adres uitgewisseld en toen naar het hotel. Karin en Rinie waren ook niet mee dus met hun aan de wijn. Davor kwam er ook bij zitten. Na 2 wijntjes ben ik aan de thee gegaan. De groep kwam terug en ik nog met Ina even winkelen. Nu gedoucht en gaan we zo weer met een groep eten. Ik moest wel naast Jos komen zitten...hahahaha.....hij vond deze dag minder omdat ik er niet bij was! Ach ja soms zit het mee soms tegen.

Ik heb hier geen bereik, ook internet niet meer, wel hier in het internetcafรฉ! Dus Derby gefeliciteerd en fijne dag, love u !!!
Morgen gaan we de grens over en ik weet niet of we internet hebben...
In ieder geval ik geniet nog steeds ben blij en tis allemaal toppie....

Liefs en knuffies....
Puck again.....
Werkze allen....

xxxxxxxxxxxxxxxx

Wandeling in Granada

Zo terug van mijn lange wandeling door Granada, warm maar mooi, ook armoede. Veel aardige mensen die wel op de foto willen of met je praten. Krijg niet alle fotos erop maar heb er net weer een paar op gezet. Waarschijnlijk ff de laatste van de vakantie want deze computer is snel maar vaak niet!
Een jochie op de fiets wilde kussen hahaha en vroeg waarom niet! Ben gaan kijken hoe ze hangmatten maken en mocht er fotos maken. Daarna de toren van de kerk in, lekker tussen het klokkenspel in het uitzicht was wel mooi over een stukje van Granada. Ook langs een school gelopen en al die kinderen zijn leuk en willen met je praten.
Hier kunnen ze slecht engels. Een Amerikaan vroeg of ik Spaans sprak want hij had een brief geschreven voor de eigenaar maar niemand mocht het lezen behalve de eigenaar, ik hem helpen duidelijk te maken maar dat met Italiaanse verbasteringen maken. Uiteindelijk was het duidelijk!
Heerlijk gewandeld.

Ja want ik mis het sporten wel dus dit was super.
Ga nu zo wat eten, net op het terras al een lekkere Smoothie gedronken.
Ik weet niet of ik vanavond of morgen nog kan schrijven want het is koffer pakken om morgen over de grens weer terug naar Costa Rica te gaan en af te wachten waar we terecht komen en of er internet is....

In ieder geval denk ik aan jullie want kado'tje om 2x fotos erop te zetten. En ook leuk want hier gaat het sneller.......maar nu ga ik weer genieten...hoe en wat dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet...hahaha.....

Liefs en knuffies....

Puck!!!

Eten gisteravond en vanmorgen ontbijt

Hallo Allen,

Gisteravond kan je aan de fotos zien hoe gezellig wij het hadden bij het eten....zoveel gelachen en gezellig gebabbeld. Ook veel onderwerpen waarover we het hebben. Geweldig. Het eten was ook heerlijk....daarna naar bedje toe.

Vanmorgen om kwart over 7 bij de Garden eten waar we ook de hangmatten hebben....haha die jongen hielp mij als eerste omdat hij onthouden had dat ik single ben en dus voorkeursbehandeling kreeg....lachen....daarna ff koffie gedronken.

Nu is de groep een toer gaan doen en ik ga misschien vanmiddag nog mee...nu wilde ik de fotos doen en even het stadje in wat ik zo ga doen want het is alweer kwart voor 10....

Dus veel heb ik niet te melden alleen dat de fotos erop staan het hier hartstikke warm is en ik nu gaaaaaaaaaaaaaa......

Liefs en love

Puckie....

Toer in Nicaragua

Gisteravond weer heerlijk en gezellig gegeten met de 2 dames. Na t toetje om half 10 was ik kapot en zat te knikkebollen. Wij naar huis en naar bed.Tijdens t lezen viel ik in slaap pfff. Om 8 uur aan t ontbijt om 9 uur en gingen we met Rene de plaatselijke tourgids mee! Naar de werkende Masaya vulkaan alle autos staan met de rug naar de vulkaan geparkeerd omdat als hij gaat spugen je dan snel weg kan geweldig om te zien (morgen misschien fotos nu ben ik t via foon aan t doen) helemaal naar boven geweest 170 trapjes en daar fotos gemaakt! Toen naar plaatselijke markt wat een beleving, heb een hangmat gekocht hoop dat hij op mijn balkon past nu nog een chicco erbij en dan is t feest hihi! Heerlijke lunch gehad en daarna naar een pottenbakker (weer die potten!) leuk om te zien en al die buurtkindjes op de foto. Annie gaf ze een snoepje maar zei steeds: eentje he en kneep ze in de wangen om te checken hahaha. O ja en t treinstation gezien die gesloten is want er rijden geen treinen meer. Morgen is er weer een toer maar ik wil hier in Granada blijven maar Jos zei: dat kan je me niet aandoen Puck jij moet mee hahaha maar ik denk nog ff! Wil ff alleen t stadje door vandaag wilde ik ff thuis zijn mis iedereen en dat voelt ff raar maarrrrr tuurlijk heb ik genoten van deze dag!!! Idd Ma de horeca heeft een goede aan ons heb nog nooit zoveel dagen wijn op! Mijn was is gedaan wijntje op en leuke afsluiting vd middag gehad! Ben nu fris en ga zo naar beneden we gaan eten met Annie, Jos, Ina, Gerda en ik en waarschijnlijk gaat Davor ook mee! Tot morgen hopelijk met fotos knuffies Puckio xxxxxxxxx

Nicaragua

Gister naar t zwembad geweest heerlijk in de zon gezeten en met de dames gekletst! En Jos was ook lekker bezig met moppen! Daarna nog ff aan de bar met Jos en Davor vreselijk gelachen ze hadden t in de huisjes gehoord. We gingen in t dorpie eten zoooo lekker en gezellig. Daarna nog aan de bar bij t zwembad gehangen en erg genoten maar weinig geslapen want om half 7 vertrokken we richting grens naar Nicaragua onderweg broodje gegeten en de grens over alles bij elkaar waren rond 9 uur half 10 over de grens en toen naar Nicaragua! We hebben een betere bus dus relaxed. In Granada zitten we midden in t centrum aan t plein. Lunchen in een bijzonder mooi restaurant in de tuin. Heerlijk in de hangmat gelegen wat een luxe. Heel warm en over de markt geslenterd. Toen nog ergens terras gezeten en nu bij t hotel aan de wijn! Maar moet t nu via de foon doen. Morgen op toer dus overmorgen zal ik proberen fotos erop te zetten! Nu blijf ik lekker in t windje zitten genieten! Veel liefs Puck