Puckse is ff weg...

Wandeling in Granada

Zo terug van mijn lange wandeling door Granada, warm maar mooi, ook armoede. Veel aardige mensen die wel op de foto willen of met je praten. Krijg niet alle fotos erop maar heb er net weer een paar op gezet. Waarschijnlijk ff de laatste van de vakantie want deze computer is snel maar vaak niet!
Een jochie op de fiets wilde kussen hahaha en vroeg waarom niet! Ben gaan kijken hoe ze hangmatten maken en mocht er fotos maken. Daarna de toren van de kerk in, lekker tussen het klokkenspel in het uitzicht was wel mooi over een stukje van Granada. Ook langs een school gelopen en al die kinderen zijn leuk en willen met je praten.
Hier kunnen ze slecht engels. Een Amerikaan vroeg of ik Spaans sprak want hij had een brief geschreven voor de eigenaar maar niemand mocht het lezen behalve de eigenaar, ik hem helpen duidelijk te maken maar dat met Italiaanse verbasteringen maken. Uiteindelijk was het duidelijk!
Heerlijk gewandeld.

Ja want ik mis het sporten wel dus dit was super.
Ga nu zo wat eten, net op het terras al een lekkere Smoothie gedronken.
Ik weet niet of ik vanavond of morgen nog kan schrijven want het is koffer pakken om morgen over de grens weer terug naar Costa Rica te gaan en af te wachten waar we terecht komen en of er internet is....

In ieder geval denk ik aan jullie want kado'tje om 2x fotos erop te zetten. En ook leuk want hier gaat het sneller.......maar nu ga ik weer genieten...hoe en wat dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet...hahaha.....

Liefs en knuffies....

Puck!!!

Reacties

Reacties

Joyce

Geniet maar lekker van het volle glas wijn! xxx

Puck

2 glazen al vanmiddag haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!