Puckse is ff weg...

Tja fijne dag

Vanmorgen al vroeg op, rustig koffie op bed gedronken en toen gaan sporten! Gezellie gekletst daar en na t sporten naar Edith gegaan en samen in t hotel ontbeten, gezellie... Hup naar huis en douchen... Toen richting via Nazionale gaan winkelen en zo 3 uurtjes gelopen pffffff voeten pijnlijk, moe en daarom naar de kamer gegaan, nog wel verkouden!

Vanmorgen was t mistig maar al gauw de zon en loop gewoon met een vest en heb die open...ongelooflijk!
Broek, shirt gekocht....dus voorlopig weer genoeg, schoenen en jas andere dag al en mooie reistas die ik voor t sporten hier gebruik ... Zo basta così... Genoeg zo!
Ga ff rusten alhoewel ik ook weer de stad in wil, maar dat kan na t rusten ook aangezien t misschien weer laat wordt....
Vroeg naar zonnebank en meisje aan balie opgezocht op internet...was deze dicht....ach ja thuis maar weer...
Vind t wel wat duurder geworden sinds vorig jaar... Maar mag de pret niet drukken, heb er hard voor gewerkt en leef maar 1 keer om er ff een cliché in te gooien...
OK ff geslapen en toen ik wakker werd voelde ik me alleen met Andrea afgesproken voor morgen... Ik gedoucht en dacht ga bij Michelle eten... Hij was er en hij kwam bij mij zitten om te eten, er kwam nog een oude man uit Denemarken die hij kende binnen en ook hij kwam erbij zitten... Net ervoor kwamen er Nederlanders naast ons zitten...grappig want ik sprak alleen Italiaans ....
Heerlijk pasta en wijn, maar moest persé ijsje eten van Michelle en ik had al zo'n buikpijn....en Michelle maar wijn bij schenken... Normaal dronk hij met Sem maar nu was ik de lul... Bij vriendinnen kwam hij nooit zolang zitten alleen bij mij en als ik met Sem was...hij heeft t ook steeds over hem....o en nog met 3 Italiaanse jongens over ICT gehad leuk gesprek...
Mocht niks betalen... En tja mijn werkelijke gevoel komt nu naar boven... Lig op bed met thee, pijn in de buik, maar een fantastische avond... WIL WEER HIER WONEN....mijn hart ligt hier, mijn thuis, mijn ziel....
Terug weg klein stukje zijn er altijd van die boys die je binnen halen om te komen eten... Ik liep ff winkel in en die jongen komt eraan en roept: heb je toch gezien hoor! Ik loop naar m toe en zeg: goh dacht ik ff me te kunnen verstoppen... In t Italiaans klinkt t potverdrie ook beter ....
Haha wat me er aan doet denken dat ik vanmorgen bij Edith was en iedereen vd receptie kan vloeken in t Nederlands t woord GVD ... Dus Edith zei: ok wij geven een punt en jullie moeten t zeggen, was erg lachen....
Ik ga zo slapen want morgen is helaas alweer de laatste dag en die wordt druk!
Liefs van een blije maar ook trieste Puck

Reacties

Reacties

Joyce

Jij met je lange benen kan gerust op slippers lopen!
Tja, en ijs, het is ook zo lekker. Eten en wijn, allemaal belangrijk in Italië. Wet je zeker dat je er weer wilt wonen? ;-)
Morgen weer naar HUUS! Niks meer van het bovenstaande, althans in je buik. Het fijne gevoel blijft vast nog wel een poosje aanwezig. Hou vast! xxx

Puck

Ja hahaha zeker weten om hier te wonen .... Dan hoef ik niet steeds alles te eten ....
En kan ik idd op de slippers gaan!
Ja nog 1 dagje.. Zit heerlijk op terras espresso en neem nu warme choco, zin in...
Xxx

Ikke

Ik lees niets over Alessia en haar moeder. Ben je niet geweest??
Geniet nog een dag ervan.

Puck

Wie is ikke? Ben er gisteravond geweest xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!