Puckse is ff weg...

Mercoledi a Roma ...

Hallo lieve allen,

Vanmorgen lekker rond half 9 opgestaan koffie en douchen en toen naar sportschool gegaan....uurtje gesport...ff met Derreck eigenaar gekletst en toen langs Edith gelopen maar ze was de appartementen aan t controleren, dus in hotel gaan douchen...
Daarvoor ff naar bedelvrouwtje gegaan om euro te geven en ik zei: zo even naar mijn vriendin wat geven...in t Italiaans klinkt t mooier ;)
Toen naar de wijk Trastevere en daar op terras koffie gedronken en later doorgelopen best ver, heb al pleisters voor mijn blaren, op piazza Navona groot ijsje gegeten mijn eerste en laatste...
Toen hier op de hoek op terras thee gedronken en kreeg ik van Lucrezia bericht of ik bij haar kwam eten en van Andrea bericht dat hij me om 20.30 uur komt ophalen, lief hoor dus ik snel ff wijn gehaald om mee te nemen...
Nu om 16 uur lekker kop thee op bed rusten, ff niet doordenderen maar lekker filmpje kijken beetje doezelen en straks douchen en gaaaan....
O ja in Trastevere gekeken of Fabrizio er was maar nee hij zat in Spanje...
Sjow Andrea is als Italiaan altijd op tijd, Angelo moest ook tot laat werken en kwam er ook aan lopen. Op naar Lucrezia. Erg gezellie en lekker gegeten. Vis met salade en risotto ....champagne, wijntje en sambuca na. Angelo keek ondertussen Juventus - Inter. Veel gelachen. Angelo woont bij Andrea in de buurt dus hij reed ook mee. Bij t instappen zei Andrea iets maar de zin was nog niet af ...maar ik begreep t. Andrea zei: wij zeggen dat zo om te zeggen...en ik maakte de zin af. Angelo was erg verbaasd en zei: heb je t begrepen Andrea zij snapt t gewoon ;)... Yeah!
Nu nog een thee en dan slapen is half 1...buona notte

Reacties

Reacties

Remco

Pleisters voor je blaren? Puck, als je een stukje gaat lopen neem je toch makkelijke schoenen mee? Of is dat not done en ga je helemaal-stiletto of ga je helemaal-niet? ;)

Soraya

Lekker genieten en ontspannen als ik het zo lees, op de blaren na dan ???? Xxx

Joyce

Klinkt goed allemaal! Heerlijk Risotto.
Dat van die zin moet je mij thuis nog even uitleggen!
Veel gedronken en nog wel Sambucca, Sterkkkkk!

xxx

Puck

Tja Remco vandaag maar op de gympen grrrr en dan nog na 3 uur lopen heb je t gehad!
Soraya yep genieten...
OK Joyce hoor je nog...enne kleine sambuca hoor ;)
Xxx

samantha

Klinkt allemaal heerlijk puck.

Tot snel xxx

Puck

Ja Samantha tot snel xxx te fijn hier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!