Puckse is ff weg...

Granada

Zo vanmiddag ging ik bij het hotel weg, loopt er een stel zij blond hij grijs en ik zeg, zeker uit Nederland. Zij, ja idd....zo kwamen we aan de praat heel gezellig en vroegen ze of ik biertje mee ging drinken. Zo gezegd zo gedaan, alleen ik nam water dit keer....
Heel gezellig met Jacqueline en Jacq op het terras gezeten en veel gelachen, leuke verhalen. Zij zijn 27 jaar bij elkaar vanaf haar 17e dus....2 kids en ze reizen elk jaar 3 weken samen zonder kids....zo leuk...
Mail adres uitgewisseld en toen naar het hotel. Karin en Rinie waren ook niet mee dus met hun aan de wijn. Davor kwam er ook bij zitten. Na 2 wijntjes ben ik aan de thee gegaan. De groep kwam terug en ik nog met Ina even winkelen. Nu gedoucht en gaan we zo weer met een groep eten. Ik moest wel naast Jos komen zitten...hahahaha.....hij vond deze dag minder omdat ik er niet bij was! Ach ja soms zit het mee soms tegen.

Ik heb hier geen bereik, ook internet niet meer, wel hier in het internetcafé! Dus Derby gefeliciteerd en fijne dag, love u !!!
Morgen gaan we de grens over en ik weet niet of we internet hebben...
In ieder geval ik geniet nog steeds ben blij en tis allemaal toppie....

Liefs en knuffies....
Puck again.....
Werkze allen....

xxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

joyce

Zo zie je maar, spontaan mens, spontane ontmoetingen! Is ook wel een lekker...eens ff alleen en zonder de groep. Jammer voor meneer Josssss!
Have fun Darling! xxx

anne marie

laatste boodschap voor het weekend. heerlijk om te horen dat je het zo fijn vindt en weer leuke mensen ontmoet hebt, dat is eigenlijk ook geen wonder want ik ken niemand die niet met jou door een deur kan.
morgen ga ik met de trein naar schiphol mary ophalen. ik kon dagkaarten regelen voor €16 en daar kun je niet voor rijden toch? en dan ff naar de shop. ik meld me maandagavond wel weer. hou je goed, geniet nog ff van de laatste dagen en ik geef mary een dikke knuf van jou,oke? je hoort me.xoxoxox

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!