Puckse is ff weg...

Naar Costa Rica!

Vanmorgen lekker ontbeten bij ff Garden om 7 uur afscheid genomen van de barkeeper! Daarna met de bus naar de grens van Nicaragua naar Costa Rica. Bij de grens hebben we 2 uur dik zitten wachten viel wel mee het begon daar weer even hard te regenen! Ach moest ook voor onze traditie! Haha de tocht duurde erg lang onderweg tussenstop gemaakt om te eten! Had zoveel zin in mijn eerste ijsje bij de mac :-). Hier om half 6 aangekomen in Punta Carrillo en jezus ieder heeft een huisje met uitzicht op zee zoooooo een balzaal ook de badkamer! wowie te gek mijn e-reader doet t nu weer yes! Nu gaan we eten! Corona ik zit aan de Corona zo heet is t hier! Morgen dagje strand! Veel gelachen weer en aapjes gezien! Liefs Puck en o ja Amerikanen willen ons morgen op de boot hebben alleen Ina en Gerda en Annie en ik zei de gek!!! Haha liefs Puck xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Pa en Ma

Hoi Puck wat beleef je toch veel.Zal wel even wennen zijn in je eigen stekje.Welk soort aapjes???nou Puck kijken weer uit naar de foto's .
Hier alles goed,
Liefs van ons Xxxxxxxxxxxx

Joyce

Laat zien die grote kamer! Valt weer veel te beleven lees ik.

Eet smakelijkk! xxx

samantha

hoi puck!

Je bent er maar duk mee om ons op de hoogte te houden! :) neem ook je rust, straks moet je weer hard aan het werk! Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt...als je maar wel gewoon weer terug komt he! ;) Ik laat me moeder regelmatig je verhaaltjes lezen, want je weet ze kan niet overweg met de computer. Moest je de groetjes doen vanuit hier! :)

dikke kus!! xxx

puck

fotos gaat hier niet meer lukken! Dus fotos pas weer thuis! Brulaapjes zijn t! Groetjes thuis Sam en tot volgende week xxx voor allen

samantha

Voor je het weet kijk je weer tegen de brulaapjes hier in de sportschool aan! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!