Puckse is ff weg...

Toer in Nicaragua

Gisteravond weer heerlijk en gezellig gegeten met de 2 dames. Na t toetje om half 10 was ik kapot en zat te knikkebollen. Wij naar huis en naar bed.Tijdens t lezen viel ik in slaap pfff. Om 8 uur aan t ontbijt om 9 uur en gingen we met Rene de plaatselijke tourgids mee! Naar de werkende Masaya vulkaan alle autos staan met de rug naar de vulkaan geparkeerd omdat als hij gaat spugen je dan snel weg kan geweldig om te zien (morgen misschien fotos nu ben ik t via foon aan t doen) helemaal naar boven geweest 170 trapjes en daar fotos gemaakt! Toen naar plaatselijke markt wat een beleving, heb een hangmat gekocht hoop dat hij op mijn balkon past nu nog een chicco erbij en dan is t feest hihi! Heerlijke lunch gehad en daarna naar een pottenbakker (weer die potten!) leuk om te zien en al die buurtkindjes op de foto. Annie gaf ze een snoepje maar zei steeds: eentje he en kneep ze in de wangen om te checken hahaha. O ja en t treinstation gezien die gesloten is want er rijden geen treinen meer. Morgen is er weer een toer maar ik wil hier in Granada blijven maar Jos zei: dat kan je me niet aandoen Puck jij moet mee hahaha maar ik denk nog ff! Wil ff alleen t stadje door vandaag wilde ik ff thuis zijn mis iedereen en dat voelt ff raar maarrrrr tuurlijk heb ik genoten van deze dag!!! Idd Ma de horeca heeft een goede aan ons heb nog nooit zoveel dagen wijn op! Mijn was is gedaan wijntje op en leuke afsluiting vd middag gehad! Ben nu fris en ga zo naar beneden we gaan eten met Annie, Jos, Ina, Gerda en ik en waarschijnlijk gaat Davor ook mee! Tot morgen hopelijk met fotos knuffies Puckio xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Puck

BTW ik heb wel bereik maar ik kan geen sms versturen of ontvangen en ook geen telefoon hier. Ik heb internet gevonden naast hotel dus ik kan morgen de fotos doen. Maar mijn e-reader is kapot touchscreen werkt niet meer...
xxxxxxxxxxxxxx Puckske

Corine

Het klinkt allemaal helemaal fantastich!!!
Nog fijne dagen van ons!
Ruud, Corine en Niels xxx

Soraya

Wauw... Wat maak je geweldige dingen mee, gaaf hoor!! xxx

Pa en Ma

Hoi Puck ,Weer een hoop beleefd lezen we nu zijn benieuwd naar de foto's,Doet ons deugd dat je iedereen toch wat mist,beter zo als helemaal niet`!!!!
geniet nog maar de laatste dagen.Heel veel plezier nog vele knuffels .xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Joyce

Doe maar lekker waar je zelf zin hebt. Wijn is gezond. Kan best hoor iedere dag een glaasje!
Wat een waardeloze Ereader zeg!

Liefs, xxx

Puck

Hallo Allen, Vandaag ga ik proberen de fotos erop te zetten....ik geniet intens...en missen idd...
xxxxxxxxxx

veronique

he meis, carpe diem want het is zo maandagochtend!!!!! GENIET NOG EFFE. tot maandag. je bijna reisgenoot. XX

Ron

Wauw wat zie jij een boel mooie dingen op je rondreis.. Wat een schitterende landen waar je bent geweest..Je ziet aan de foto's dat je het erg naar je zin hebt.. Balen dat je E-reader je in de steek heeft gelaten. En morgen gewoon doen waar je zelf zin in hebt..

Puck

Ja bijna reisgenoot was je er maar bij, we hadden lol voor 10 gehad!!! Tot maandag en bedankt alvast voor het ophalen...xxx
Ik doe nu waar ik zin in heb Ron, haha en dank....werkze daar enne jullie missen me toch niet!!!

ron

Las het net al heerlijk zelf het stadje wezen verkennen. Massel trouwens dat het klokkenspel in het kerkje niet afging, daar wordt je echt doof van.. Dank al ben zelf net een dag terug van een weekje zon. En jawel hoor zelfs ondanks dat weekje ertussen uit.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!