Puckse is ff weg...

Hardlopen op t strand!

Nog even gister in de bus zo gelachen over sterretje, rijgdraadje, fronsje nou nou dan weten jullie niet waar t over gaat hahaha... Wie t raadt krijgt een zoen! Gisteravond heerlijk gegeten alleen wilde toetje was de keuken dicht maar de ober nam me mee en kon ik een magnum krijgen :-) haha meer zeg ik niet :-) gnagna... Om 6 uur wakker sportkleding aan en naar t strand om hard te lopen tot t eind geweldig! Remco dat zou jij ook een genot vinden zonder muziek de zee horen en als eerste je voetstappen op t strand! Mooie fotos met foon gemaakt! Hoorde van Marian dat Davor met mij zou hardlopen hem niet gezien maar hij was wel trots dat ik t gedaan heb! Wat voel je je dan weer lekker buikspieren gedaan! Uitzweten douchen en heerlijk zitten we aan t ontbijt met uitzicht op zee wowie! We gaan zo naar t strand! Liefs Puck xxxxxxxxxxxx ik geniet met volle teugen ga de groep missen pfff

Reacties

Reacties

Soraya

Tja, dat loopt een stuk beter dan op een loopband of in 'n Arnhems park! Heerlijk hoor! Geniet ze nog!! X

Remco

Ohhh lekker lopen over het strand. Zou ik ZEKER ook doen.. ALLEEN NIET ZO VROEG GEKKE MUTS!

Pa en Ma

Hoi Puck geniet nog van de laatste dagen dat gezellig samen zijn .nog een paar dagen wij kijken erna uit. Weet welwat de oplossing is maar weet het niet te omschrijven hihi,
liefs van ons xxxxxxxxxxx

Joyce

Ik laat de omschrijving ook maar achterwege! Sportief bezig...ach, mag zo'n ijsje er ook wel in!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!