Puckse is ff weg...

Eten gisteravond en vanmorgen ontbijt

Hallo Allen,

Gisteravond kan je aan de fotos zien hoe gezellig wij het hadden bij het eten....zoveel gelachen en gezellig gebabbeld. Ook veel onderwerpen waarover we het hebben. Geweldig. Het eten was ook heerlijk....daarna naar bedje toe.

Vanmorgen om kwart over 7 bij de Garden eten waar we ook de hangmatten hebben....haha die jongen hielp mij als eerste omdat hij onthouden had dat ik single ben en dus voorkeursbehandeling kreeg....lachen....daarna ff koffie gedronken.

Nu is de groep een toer gaan doen en ik ga misschien vanmiddag nog mee...nu wilde ik de fotos doen en even het stadje in wat ik zo ga doen want het is alweer kwart voor 10....

Dus veel heb ik niet te melden alleen dat de fotos erop staan het hier hartstikke warm is en ik nu gaaaaaaaaaaaaaa......

Liefs en love

Puckie....

Reacties

Reacties

anne marie

hoi lieverd, wat heerlijk dat je zoveel plezier hebr en dat het zo prachtig is. jij had het lef om daar naartoe te reisen en ons allemaal een beetje mee te nemen. dank je voor dat.
ik ben bang dat ik nou even niks meer kan melden. je weet het morgen bowling en vrijdag mary ophalen op schiphol. ben erg blij om haar weer te zien en ik ga haar een hele dikke kus van jou geven.
geniet nog ff van de tijd die je daar hebt en van je nieuwe vrienden daar. die maak je overal. no problem. ik hou van je en hoop vlug met je te lunchen en lekker bij te praten. kom veilig terug. dikke knuf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!