Puckse is ff weg...

Nicaragua

Gister naar t zwembad geweest heerlijk in de zon gezeten en met de dames gekletst! En Jos was ook lekker bezig met moppen! Daarna nog ff aan de bar met Jos en Davor vreselijk gelachen ze hadden t in de huisjes gehoord. We gingen in t dorpie eten zoooo lekker en gezellig. Daarna nog aan de bar bij t zwembad gehangen en erg genoten maar weinig geslapen want om half 7 vertrokken we richting grens naar Nicaragua onderweg broodje gegeten en de grens over alles bij elkaar waren rond 9 uur half 10 over de grens en toen naar Nicaragua! We hebben een betere bus dus relaxed. In Granada zitten we midden in t centrum aan t plein. Lunchen in een bijzonder mooi restaurant in de tuin. Heerlijk in de hangmat gelegen wat een luxe. Heel warm en over de markt geslenterd. Toen nog ergens terras gezeten en nu bij t hotel aan de wijn! Maar moet t nu via de foon doen. Morgen op toer dus overmorgen zal ik proberen fotos erop te zetten! Nu blijf ik lekker in t windje zitten genieten! Veel liefs Puck

Pa en Ma

Hoi Puck,lees dat alles nog goed gaat en dat de horeca een goede klant aan jullie hebben haha.moet kunnen maar vooral veel bekijken daar. nou we wachten weer vol spanning op verhaal en foto's.
Hier gaat alles goed groetjes en kussen van ons.

Joyce

Klinkt zo heerlijk relaxed meidje! Zie het helemaal voor me. Heerlijk in de mat met een glasje wijn en fijne mensen om je heen. Go with the flow! xxx

Irma

Veel plezier sis xx

puck

thanxxxxxx pa en ma, joyce en sis xxx