Puckse is ff weg...

Rome

Hallo lieve allen,

Mijn koffer is gepakt om straks naar Rome te gaan. Na een heel druk jaar, vooral de laatste 6 weken was ploeteren dacht ik, ik neem vakantie maar dan wil ik wel weg anders ga ik nog werken!

En omdat ik moe ben dacht ik, weet je wat in Rome ken ik de weg, de taal, en aantal mensen, hoef ik niks te bezichtigen dus gaan... En alleen zodat ik lekker niet hoef te vertalen en overal heen kan gaan naar de mensen die ik ken zonder me opgelaten te voelen of de ander dit wel leuk vindt!

Ook wel raar weer alleen hoor....net mijn koffie op bed, waar ik nog in zit...dadelijk nog even op de crosstrainer en dan douchen, aankleden en hup richting Eindhoven!

Ik heb een hotel midden in t centrum dicht bij t Pantheon, Fontana Di Trevi....lekker bij de winkelstraat via del corso...dus heb wat minder kleding mee want ga uiteraard shoppen!

Nou ik stop voor dit stukje en plaats weer wat als ik tijd en zin heb....

Op naar t avontuur oftewel La bella Roma...

Ciao Baci Puck

Reacties

Reacties

Corine

Goede reis en geniet er van!

Joyce

Veel plezier Puck! Zal in het vervolg een eigen tolk mee nemen hoor! ;-)

xxx

Annemarie_egbertzen@hotmail.com

Buon divertimento. Bacione. Ciao cara.

Puck

Dank allemaal lief v jullie!
Enne Joyce hahaha don't take it personal!
Xxx

Derby

Heel veel plezier en geniet er lekker van!! Xx

Puck

Dank Derby xxx

Yo

Have Fun Puckske! xx

Puck

Dank Yo xxx

Soraya

Wat leuk Puck, en een goed idee: er ff lekker uit! Heel veel plezier, geniet ervan! xxx

Puck

Thans Soraya x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!