Puckse is ff weg...

Dag 4 & 5

Gister morgen 5,5 km hard gelopen... Was afzien eerste stuk heuvel op en erg warm rond half 8 ;) ... Daarna na t ontbijt naar t strandje en daar lag een kleine slang onder 1 vd strandstoelen. Volgens de strandboy die m terug bracht naar t riet zijn er ook grote dus....

Mona werd ook nog gestoken door een bij en wederom beachboy hielp haar en lag ze met ijszak tussen de benen whahaha ... Beter dan met n Macedonische zak ;)

In de avond naar Struga en weer aan t water bij Nikola gegeten mmmmmm... Truitje gekocht en mooie panty!

We kwamen de twee dames tegen en hebben in t hotel op t terras tot half 1 zitten kletsen! De E-reader die ze vergeten waren in de bus was terug! Ook op t strand kun je je tas laten liggen en daar blijven ze vanaf heerlijk gevoel...

Vanmorgen weer rond half 8 hard gelopen 6 km! Meer hou ik ff niet vol... Ontbijtje en met taxi naar Ohrid toe 21 km hier vandaan! In t dorp hele klim naar boven toe ontzettend mooi, klooster en kerk en de stadspoort gezien... Jeeee al die trappen ;)

Beneden aangekomen stadje in winkelen en pizza gegeten maar wat v hitte dus weer terug met de taxi... Luxe ;) hier ff naar t strand ook warm en op terras wat drinken ...

Mijn kuiten doen zeer en we zijn moe hahahaha olde wieven ff op bed liggen en straks in Struga eten en morgen geweldige excursie... Vertel nog niks!

Liefs v ons ;)

mams

Fijn dat jullie je zo vermaken en goed te horen dat er nog mannen komen met een ijs zak. Poe, deed zeer denk ik, maar zelfs geen steek houdt jullie tegen. Knap hoor. En dan ook nog trappetje op, trappetje af. Word al moe bij het lezen. Puck als jij zo doorgaat kun je straks ook een salto maken in een tl buis.
Rustig aan dames.liefs

Joyce

Heet erg heet, misschien om 6.00 opstaan? Nee, ik plaag je maar hoor. Ben benieuwd wat jullie morgen naar toe gaan.

Corine

Klink goed en leuk allemaal, ondanks de hitte!
Veel plezier nog!

Puck

Idd deed t zeer bij Mona... En ik eet teveel dus tl buis kun je vergeten ;)
7 uur vroeg genoeg hihi liggen ook laat op bed ;)
Ja super en dank hebben zeker plezier