Puckse is ff weg...

Dag 2 en dag 3

Gister verhaal getypt maar was het weg voordat ik op verzenden klikte grrrr...

In de avond waren we met taxi naar Struga gegaan om te eten. Ons was t restaurant Nikola aanbevolen aan de rivier... Lopen en zoeken maar we zagen m niet. Toen wilden we naar de overkant en zag ik Russische letters en zei: volgens mij is dit Nikola en jaaaa dat was zo! Aan t water was geen plaats dus in de tuin gezeten en heerlijke vis gehad! Daarna gewinkeld. En heel verbaasd maar hier keken de mannen wel maar niet lastig en vol respect! Ze zijn wel ieniemini haha.

Volgende dag aan t strand en daar vroeg de ober wel of we naar Ohrid kwamen wat drinken nee dus! Ik heb toen gesport en daarna zijn we aan t water Italiaans gaan eten mmmmmmm en ijsje na...

Vandaag om 7 uur ontbijt en met de bus naar Skopje dat is de hoofdstad 3 uur hier vandaan. Leuke reisleidster die grappig verteld ;)

Bij de rivier gaan wandelen super mooi en in Skopje naar t huis v moeder Teresa geweest. Daarna gaan winkelen. Skopje was in 1963 door een aardbeving verwoest en de klok v t oude station staat precies nog op de tijd vd aardbeving! Lekker op terras in de schaduw gezeten want was over de 40 graden en mega hot....

Heen en terug was ik kotsmisselijk in de bus maar mag de pret niet drukken ;)

Vanavons in t hotel gegeten wow zoooooo lekker! Mona heerlijke vis en ik tomaten met tonijn warm gegrilde groenten en ongezonde frietjes met mayo.... Mjammie ...

Aardige obers die wel tegen een grapje kunnen ;) Niet gesport maar is niet erg...

Gisteren ook heerlijke gesprekken gehad en erg gelachen. Vandaag met 2 dames aan tafel bij de lunch gelachen!

Geslaagde dagen! O ja ons hotel was in t nieuws vorige week dat er zoveel mensen ziek waren maar was beetje overdreven super schoon hier ;)