Puckse is ff weg...

Thuis...

Snikkerde snik....ik ben thuis, net laatste fotos toegevoegd meer dan 200 kan hier niet op!!!
Wat een reis zeg.....eerst naar Houston, daar dubbel check met de douane en dan wachten op het vliegveld, beetje eten, beetje babbelen, beetje wachten, beetje lachen....haha....dat zei Davor altijd: beetje dit en beetje dat....

Afscheid was moeilijk ook voor Davor....

Toen de lange vlucht naar Amsterdam, kon niet echt slapen en heb 2 films gekeken, gekletst, gelezen....en ik dacht heel stoer, nou ik red het wel om gelijk te gaan sporten als ik thuis kom....NOT NOT NOT....ik wandel zo om mijn boodschappen te doen en ff met Mona bakkie te doen. Afscheid op schiphol met iedereen.....lastig.....mis ze nu al....de meiden en de Maastrichtenaren...
Lieve buuf Veronique heeft me opgehaald en netjes thuisgebracht....Pa en Ma gebeld, wat smsjes, Joyce gebeld en nu ga ik boodschappen doen en sluit ik mijn avontuur af...

Verwarming aan want wat is het hier kouououddddddddddd....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....moet iemand zoeken om me warm te houden hahahahaha.....

Bedankt voor alle lieve berichten en gezelligheid hier op mijn bloggie....
Morgen weer sporten dus Sam je ziet me dan pas....

Liefs, knuffies en laterssssssssssss want ik ga nu.....

Was getekend, Puck Ras :-)))

xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Soraya

Fijn dat je het zo naar je hebt gehad, was erg leuk om mee te lezen, jouw avontuur!!
xxx

jos

ik heb niet geweten dat je keelpijn had uiteraard in mijn reisapotheek zaten ook kelpijntabletjes dommerik waarom niets gevraagd liefs jos

Puck

@Soraya geweldig was het...leuk dat je meegelezen hebt...zie je morgen denk ik op de sportschool of niet? xxx
@Jos....haha had jij echt keelpijntabletjes? Ja heb al 3 dagen last ervan....liefs dommerik Puck haha xxx

Ria

Welkom thuis in ons koude kikkerlandje ik vond het heel leuk om jou verhalen te volgen en de mooie foto's te bewonderen die je hebt gemaakt. Puck wat zul jij veel te vertellen hebben als we elkaar weer zien. geniet nog van je vrije dagen
groetjes Ria

Puck

Hoi Ria, Dank je wel...
Ja was geweldig, leuk dat je het leuk vond om me te volgen ;)))
Zie je gauw op het werk...
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!