Puckse is ff weg...

A casa!!!

Goedemorgen allen, het is hier 4 uur in de nacht en we gaan zo vertrekken naar het vliegveld....heb al 3 dagen keelpijn overigens....maar komt goed....slecht geslapen iig....

Gisteravond met bijna allen gegeten hier tegenover in het hotel, een ontzettend leuk ding weer en lekker gegeten....en tuurlijk weer in een deuk gelegen. Gerda vroeg of Jos vroeger een bioscoopbroek had aan Annie en ze zegt: Nee een pyamabroek!!! Wij al lachen dus Gerda zegt; O zat daar een gat in de zakken dan....Annie: Nee bij Jos hadden ze Roosje de naaister altijd in huis, die was er altijd!!! Nou je kon me opvegen eerlijk!!! Ik heb iig genoeg lachrimpels....

Beetje bruin, omdat we maar 1 dag strand hadden en rest rondreis en soms bloedje heet dat schaduw fijner en beter was....

Ik zal er velen missen en zal weer 2 dagen verdrietig zijn als ik thuis ben....tis niet anders....maar ik kijk terug op een onvergetelijke vakantie....

Als ik thuis ben komt het laatste verhaal en fotos....

Love u all...

Liefs Pucky...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Soraya

Wauw!!! Was erg leuk om mee te lezen, jouw geweldige vakantie! Weet je nog aan de bar bij Multi hoe zenuwachtig je was? En wat we al hadden verwacht: je hebt een prachtige tijd mee gemaakt, mooie dingen gezien. Fijne vlucht!!! xxx

tassie

zoooooooooo blij voor je dat je het naar je zin hebt gehad en hebt genoten!!! weet hoe het voelt als je je reismaatjes dan ineens moet 'achterlaten' maar houdt er vast leuke contacten aan over!

dikke kus en tot snel

Puck

@Soraya en of ik t nog weet hihi zit nu in Houston gaan zo boarden...
@Tassie ja ik weet nog vorig jaar toen jij thuis kwam dikke kus
Voor allen xxxxxxxxx
Nog aantal uren te gaan en dan 6 uur inleveren...

corona

jee puck wat is dat snel gegaan! Heerlijk was het om je verhalen te lezen en fotos te kijken! Alvast een welkom thuis! Hoop dat je de zon meeneemt. Dikke kus

Puck

Hey lieve Corona,
Dank je wel en ja veel te snel, ga je morgen bellen en de zon is al mee, maar tis wel koud...
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!