Puckse is ff weg...

Laatste dag...

Gisteravond met zijn allen een drankje genomen en er werd gebbq maar wij met zijn 5en a la carte eten, super lekker mmmm! Genieten wederom we moeten een heel eind naar beneden sjouwen en Annie die zooo heerlijk kan vertellen! Wilde vertellen over de slechte knieen van Jos en dat hij bij de gynaecoloog was geweest ipv orthopeed dus wij in een deuk op die trap zegt Jos: ja als Annie naar de gynaecoloog gaat dan kijkt hij naar de knieen wow lachen! We konden de trap niet meer af van t lachen mijn buik, Ina met benen over elkaar! Gerda was naar wc en hoorde ons lachen ze zei ben zo blij dat ik bij t restaurant ben geweest ipv huisje anders had ik in mijn broek geplast...oooooooo ja Remco dat vroege lopen op t strand later wil je niet is t bloedje heet en hier ben je steeds vroeg wakker :) nu lekker ontbijten pannenkoekjes en dan gaan we naar San José voor onze laatste dag vannacht vertrekken we dus als ik thuis ben mijn laatste verhaal en wat fotos! PURA VIDA Liefs Puckske

Reacties

Reacties

P{a en Ma

Puck een goede terugreis we zullen blij zijn als je weer thuis bent.We horen wel wanneer je er bent.
liefs van ons en tot KIJK
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ron

6 uur al wakker, doe je zelfs op je vakantie niet aan uitslapen? Ben beniewd naar je uitleg over rijgdraadje. Durf er niet eens naar te raden.. Fijne terugreis naar dit koude kikkerlandje, was leuk om op deze manier een beetje met je mee te reizen.

Ria

Hallo Puck
een goede terugreis gewenst en ik denk dat je vol verhalen zit als we elkaar weer zien. ik heb deze week ook vrij ik kom maandag 26 maart weer maar dan ben jij er nog niet nog een fijne vakantie thuis.
Groetjes Ria

Joyce

Ik heb ook genoten van je verhalen en ben heerlijk op afstand met je mee kunnen reizen! Dank daarvoor!
Verheug me erop je gauw weer te zien!
Frank is ook weer thuis van Bali en Maud komt de 23ste thuis.
Have a nice flight back home!
Knuffels, xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!