Puckse is ff weg...

Heerlijk warm...oerwoud wandeling...

Gisteravond hebben we hier op de lodge gegeten, nog aan het zwembad gelegen ervoor....
Daarna heb ik tot half 11 zitten lezen op mijn ´terrasje´.....vannacht een wind vaak wakker, maar heerlijk uitgerust.... er zit hier nog een groep Nederlanders....
En dan ´s morgens op je ´terrasje´ zitten en dan 3 eekhoorntjes in de boom voor je zien en bakkie koffie....genot tot over je oren hihihi.....

Na het ontbijt gaat iedereen behalve Jos en Theo mee de bus in om een fikse wandeling in het oerwoud te maken met vulkanen, die actief zijn. Ze zijn heet en bubbelen...het is een hele klim af en toe, dus wederom petje af voor onze Dora!!! Met stok en al. Gisteren heb ik wat foto´s erop gezet vandaag maar niet!
Want het is nu 2 uur in de middag, bloedje heet en ik wil heel lekker aan het zwembad gaan liggen met een lekker smoothie....
We hebben ook veel gelachen onderweg in het oerwoud. Iedereen doet gezellig mee! Ook elkaar helpen bij de lastige stukken, want de wortels van de bomen groeien over de paden heen, soms klein riviertje over. Davor, onze reisleider weet ontzettend veel te vertellen over van alles. Geweldig!
Vandaag heb ik niet zoveel te melden alleen dat de wandeling weer super was en veel lachen.....

Ik ga nu lekker genieten van het zwembad maar wilde jullie eerst even een teken van leven geven. O en ik moest even alle e-mail adressen opschrijven en mailen van de groep zodat we foto´s kunnen uitwisselen....

Knuffies en Kussies....
Jullie Puckske....

xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Ria

Ik kan aan je verhalen zien dat je het goed naar je zin hebt en dat je volop geniet van je vakantie mooie foto's heb je er op staan en vooral van die aparte boom die zul je wel niet zien in Nederland.

geniet nog lekker meid groetjes en een dikke knuf van mij.

Puck

Hoi Ria,

Ja die boom is daar niet maar geniet wel hihi...
Werkze en dikke knuf terug

Soraya

Hoi.. Lekker genieten meid!! X

puck

Soraya doe ik en lokroep is ok whahaha xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!