Puckse is ff weg...

Hangbruggen

De avond voor de hangbruggen zaten we in La Fortuna bij de vulkaan, fantastiche lodges dus veel 'fortuna' haha....
Na het eten nog aan de bar gaan hangen en wat laat gaan slapen ahum....

Volgende dag gingen we een wandeling in het oerwoud maken over hangbruggen. Het was heel hoog en erg mooi. Er staan wat fotos op maar de zon valt hier op het scherm dus kan die ene die zo hoog is niet zo snel vinden. We hebben het echt top gehad en veel gelachen, hele klim ook. Theo kon niet mee vanwege longemfyseem, Jos vanwege het lopen en Karin met haar hoogtevrees....Dora is een held, loopt ook met stok maar deed mee aan Canopy en hangbruggen...top hoor. O ja en er staat ook een foto op van de penisboom, whahahaha.....voor de dames, we mochten ze alleen niet plukken van Davor, flauw he.....Daarna gingen we het dorpie in en kwam er een jongen langs lopen die me een zoen op de wang gaf....hahaha kreeg er een kleur van....maar goed.....daarna ff bij Ina en Gerda, koffie en wijntje drinken om vervolgens ff te rusten op bed ;)))....

In de avond naar het dorpie en aten we in een leuk tent....heerlijk pasta met zalm gegeten, alsof er een engeltje over je toch piest!!!
Die jongens in dat restaurant hadden egen Davor gezegd: wie is dat. Hij: ach ze is oud hahahaha. En bedankt zei ik!!! Zei hij: ze zeiden nou het is wel een lekker ding. Zo dat streelt weer ego. Eenmaal terug zitten we met zijn vieren aan de bar: Ina, Gerda, Davor en ik had 1 van die obers gezegd: is mijn schatje er....was ik dus....whahahahaha zegt Ina: is te jong....ik: doet geen pijn.....nog meer gelachen daarna. Ina naar bed want ze is nog verkouden. Wij met zijn 3en nog ff aan de Mojito....daarna slapen....

Vandaag weer verder en in dorp gegeten. Het is hier droger en nog warmer, we hebben een zwembad en ik ga nu dus echt ff naar het zwembad.....dus bye bye...asta la vista!!!

Liefs Puck

Love u....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Pa en Ma

Hoi Puck. Jullie zien en beleven veel.en wij ook met alle foto's .Ging het met jou goed zo hoog op de hang bruggen? nou Puck geniet en geniet .
groetjes van ons xxxxxxxxxxxx

Soraya

Lieve Puck... Vergeet de 'lok-roep' niet!!! Veel plezier,, X

joyce

Baby, baby relaxxxxxx! Ik geniet lekker mee!

puck

@Pa en Ma ja ging goed alleen de hoogste vond ik ff wat minder! @Soraya haha misschien moet ik opnieuw oefenen whaha @Joyce ik geniet en ben relaxed :-) Voor allen liefs xxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!