Puckse is ff weg...

Gisteravond en vandaag boottocht en canopy

Gisteravond bij het eten zoooooooooooo gelachen, Jos vertelde mop dat een half dove man tegen de dokter zei ik hoor maar half. De dokter zegt ga maar in de hoek staan en zei 88 en de man zegt 44....ik lachen. En Thea zegt ik snap hem niet....iedereen in een deuk, de anderen kwamen bij onze tafel zitten en vroegen om de mop, nog 3 keer hoorden we: ik snap hem ook niet. Tranen lachen. Thea zei steeds dat ik moest stoppen met lachen ooo mijn buik.
Ineens was iedereen weg. Ina was verkouden en ook naar bed, hebben Gerda en ik nog een glaasje wijn genomen en vreselijk zitten bomen....zo ik voelde hem wel. Medicijnen zijn op, af en toe nog hoestje....Toen naar bed....

Poef in de morgen feestttttttttttttttttttttt.....ja hoor bloed all over the place, het vrouwenkwaaltje en ik ben de enigste in de groep die dat nog kan hebben whahahaha.....

Wel krampen maar ja helaas. We gingen een boottocht op de rivier doen en het was prachtig weer, ben ook verbrand....we zagen, leguanen, apies, kaaiman en vele vogels.....Daarna wat drinken daar en naar de bakker, broodjes halen.....want jaaaaaaaaaaaaaaaaa we gingen Canopy doen. Wat is Canopy, dat ik dat je in de jungle hoog in de bomen hangt en daar via een kabel baan van platvorm naar platvorm gaat. Doodeng voor de hoogtevrees maar ik heb het gedaan!!! Geweldig.....We gingen met zijn 10en en het was super....2x over de river heel hoog en de rest hoog in de bomen. De 2 meiden en jongen die ons hielpen waren zo leuk en wisten heel snel de namen en waren vrolijk en enthousiast....wat een uitzicht.....de jongen vond dat ik mooie ogen had en zat te flirten het was ook net een aap. Hij leek op Freddy Murphy....
Ik hielp Jos want we moesten ook wel eens naar een platform lopen en dan was het glad. Toen kwam die jongen en zei: Peter...ik zei: Nee dat is Jos, mijn toyboy, Iedereen weer in een deuk. En Jos zei: Nou Puck was dat maar waar!!! hahahaha....Toen gingen we met een lange kabelbaan maar ik bleef met de handschoen hangen omdat ze heel hard gingen zwieren met de kabel en toen kwam die jongen me halen, ik moest tussen zijn benen en zo nam hij me mee......toen had Dora gezegd: Daar zat ze op te wachten, deed ze expres....ik zei toen tegen die jongen: Zo nu heb ik 2 toyboys....haha ik kreeg van hem ook een grote knuf en kus toen we weggingen.....Dit was een zo geweldig dat het niet meer stuk kan....

Ik geniet met volle teugen!!!

Nu zitten we in een lodge in La Fortuna met uitkijk op een vulkaan in allemaal huisjes, zooooooooo mooi uitzicht, groot en de badkamer is een balzaal.....
Ik ga nu douchen dan ben ik op tijd klaar om met de dames te gaan eten....

O ja Costericanen oordelen en veroordelen niet dat is hier zo mooi, kunnen veel mensen nog wat van leren....

Ik ben megablij met deze dag, de vakantie en de mensen om me heen. Ookal mis ik jullie daar wel, ook de lol op het werk....enne Mona nogmaals sterkte met je knie, blij dat de operatie gelukt is...

Heb een paar foto´s erop gezet, je mag hier niet langer dan 20 min. erachter want er zijn maar 2 computers en meerdere mensen willen....

Veel liefs en hopelijk morgen meer.....

Puck

ps Niels, je had echt met Tante Puck mee moeten gaan, met al die mooie dieren....Heb je de Leguaan gezien die ik aan het aaien ben?

Reacties

Reacties

Tassie

Lieverd! Volgens mij heb je je plekkie helemaal gevonden en ben je flink aan het genieten van de mensen, al het moois en de nieuwe ervaringen!!! Blijf dat vooral doen, voordat je het weet zit je weer in de lage landen :-) dikke knuf!!!

corona

Lieve puck, wat geniet je zeg! heeerlijk! Mooie verhalen en mooie fotos! Dikke kus Corona
(gaat heeeeel goed met me hoor, dont worry, heb net een uur gefietst!)

Pa en Ma

Puck leuke verhalen en prachtige foto's FDeze reis zul je niet gauw vergeten.Geniet er goed van en hoop je weer gezond terug te zien.Maar voorlopig veel lol daar,'p.s doe de groeten aan de hele club.Ze zullen wel een beetje op je passen haha
liefs van ons Pa en Ma.

anne marie

jaja. je hebt het weer helemaal voor elkaar. ik wist wel dat je jezelf zou redden. iedereen in de deuk, maar is dat wel eens anders dan? jij lacht maar lekker. nog veel plezier daar. dikke knuf.

Puck

@anne marie haha altijd lachen he, en doe ik geen dingen die jij ook niet doet!
@Pa en Ma ze letten wel op
@corona geweldig een uur gefietst fijn dat het goed met je gaat.
@tassie geweldig aan het genieten
allen knuffie en xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!