Puckse is ff weg...

Regen, snorkelen, mooi weer en lol!

Ik heb hier alleen wifi en kan alleen via foon want e-reader waarmee ik niet op t blog kom! Gister regende t weer kei en kei hard maar iedereen wilde toch wel met de boot! De bootman zei we wachten deze bui af en dan is t droog zo gezegd zo gedaan midden op t water begon t te storten wederom hup zeil over ons heen! Was wel lachen want dan komt de gezelligheid los! Toen zagen we dolfijnen zo leuk om te zien! De schipper vertelde dat ze alleen jumpen om te communiceren zegt Annie: dat doet Jos ook altijd want ik heb een eenspersoonsbed! Iedereen lachen. Zijn ook schatten uit Maastricht met humor. Jos heeft erge last vd knieen en loopt daardoor wat moeilijk! Daarna gingen we koffie drinken op 1 vd eilanden waar we ook zouden lunchen. We gingen met de boot de zee op en hup de boot af om te snorkelen WAUW ik heb in Egypte gesnorkeld maar zo midden op zee is t prachtig! Het was alweer heel lang droog. Toen eten lekker visje om je vingers bij af te likken! De dames hadden kreeft en de visser kwam ze helpen met de pootjes en maakte grapjes dus ik moest zo hard lachen dat hij nog harder lachte ach wat genieten...toen gingen we nog de buschbusch in en zagen we een giftkikker en een krokodil. Ik hielp Jos met lopen op de ongelijke stukken hij zei: Je bent de charmantste in t gezelschap maar zij zien er ook altijd door een ringetje te halen uit. Terugweg hielpen Ina en ik hem samen vond hij super. Richting huis regen en weer onder t zeil dit x waren mijn billen niet nat hahaha! Toen moesten we snel douchen en zouden we op een ander eiland gaan eten. Ik had mooi nieuw sexy (is t wel eigenlijk) zegt Davor: wat zie je er mooi uit mag ik met jouw dansen? We gingen met de boot mee ik op de hakken dus Jos nu mij vast houden en complimenten maken :-). We zaten op een terras over de zee super en weer lekker eten top avond zitten we op de boot terug en bij t aanmeren zegt Ina: ze gooien de ballen eruit en rammen maar! Weer in een deuk natuurlijk, bij supermarkt drinken gehaald en zaten we met Ina, Gerda, Davor, Karin en Rinie boven op t terras te drinken dus werd laat naar bed en vroeg op! Vanmorgen weer met de boot naar Panama! Lekker weer was t! Weer over de grens lopen naar Costa Rica waar we met de bus naar een bananenplantage gingen mooi om te zien alleen domme doos kreeg ik stuk ijzer rekje op mijn voet ff onder de koude kraan en zwelling is weg (nu snap ik de koude douche van mannen beter whahaha) was eindje rijden maar we zijn nu bij een lodge dat super mooi is van een belg midden in de buschbusch net gewandeld erin 2 ,5 uur ook Jos geholpen en nu kan ik alleen nog geen fotos plaatsen! Tot morgen xxxxxxxxx Puck

Reacties

Reacties

Joyce

Lief dat je Jos zo helpt. Heb je al verteld over de visolie tabletten van Sunwell ( hoog gedoseerd) die mijn zo goed helpen? Klote van je voet!
Prachtig met de dolfijnen!
xxx

Remco

Wat heb je gezien? Een 'giftkikker'? Had 'ie nog een mooie gift voor je dan? ;) Geniet ook bewust hè PuckR! Die berichtjes van jou steeds zijn als thuisblijver hartstikke leuk om te lezen, maar snuif ook vooral veel rust op en besef jezelf goed wat voor prachtige dingen je meemaakt. Sta d'r goed bij stil... want voor je het weet zit je weer thuis en binnen twee dagen voelt het dan weer normaal om in de Nederlandsche regen te zitten!

Pa en Ma

Puck koolbladeren om je voet dat helpt ook.Oma weet raad haha,p.s. nog altijd dubbele humor!!!!!.
groetjes van ons.xxxxxxxxxxxx

Puck

@Joyce thanx voor tip. xxx liefs
@Remco oooooooo gift heb ik niet gehad, maar het is hier heerlijk en ik geniet ook intens het verhaal schrijven blijft ook leuk, hopelijk is het daar te houden en zijn mijn klanten rustig hihi.....Greetz
@Pa en Ma thanx voor oma´s tip en dubbel altijd hahaha...xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!