Puckse is ff weg...

Stortregen geen boottocht maar...

Gisteren wilden we met de boot mee maar t weer dacht: no way josé. Het stortregende dus na t ontbijt allemaal op t terras koffie aan t drinken en besluiten wat te doen! Regen ging wat over maar geen zon maar heerlijk warm. Dus besloten Gerda, Ina en ik maar te gaan fietsen op t eiland om de hoek van t hotel kon je een fiets huren zo gezegd zo gedaan en de jongen die de fietsen verhuurde heette Antoiné hij zei waar we heen moesten fietsen en zei je kan bij de apotheek wel een kaart voor t eiland kopen (ja stom logisch dat je dat daar kan kopen) hij moest mij nog geld terug geven maar kon dat niet wisselen en ging dat bij de apotheek doen en kocht gelijk een kaart voor ons! Hij legde ook uit dat na de verharde weg we door konden gaan op t strand en dat er daar een nederlands restaurant was! We wilden gaan zegt Antoiné ik fiets wel met jullie mee (o dat rijmt ook nog)! Hij had toch verder niks te doen. Dus reden we ook nog door een leuk wijkje in t 'Dorpie' (om met Davor te spreken) en hij volop over van alles vertellen over t eiland vol trots geweldig! En hij ging maar mee na de verharde weg wilde hij nog mee maar wij zeiden dat we t wel vonden. Het regende heel even klein beetje! Wij over t strand en op gegeven moment wat fotos maken ook van elkaar bij de fietsen toen kreeg Ina de slappe lach en pieste bijna in haar broek ze stond heel moeilijk dus ik kreeg de slappe lach en zei maar roepen: hou op! Ik nog meer gieren nou ze moest de bosjes in ik met haar fototoestel en Gerda met haar eigen toestel snel fotos gemaakt! Liet ik haar zien en zei dat ik niet met de mijne fotos had gemaakt ze vroeg aan Gerda of zij ook geen fotos had gemaakt en ze zegt nee hoor en tikt me op de billen en wij wat grinneken! Afijn door fietsen en zagen we een loungebar aan t strand tijdje heerlijk gezeten en toen kwam er ff een bui daarna weer verder en werd t ook geweldig wat heuvels met grote gaten vol water (ook wel kuilen genoemd). En toen stuk lopen omdat t zand te hoog was en daar was t restaurant! Het restaurant was van een belgisch stel en de lodge van nederlands stel. We werden vriendelijk ontvangen t was prachtig strand en zee voor en achter enorme tuin! Lekker eten we hebben ook overheerlijke monkey balls gegeten (zelfgemaakte bitterballen) Erwin liet ons in de tuin kleine kikkers zien, slang die hij vond een luiaard geweldig weer! Hij zei ook dat hij wel taxi kon bestellen zodat we langer konden blijven doen dus! O ja en veel kolibries gezien! Dus konden we ff aan t strand zitten heel af en toe kwam de zon door maar warm was t de hele tijd. Je plakt en voelt je vies maar ach dan denk je: what the heck haha! Taxi kwam en geef bak erachter dus ik zeg: nu heeft hij geen kat in t bakkie maar 3 poezen! Weer lachen! Nu komt t Gerda zit voorin en we rijden al ff en vraagt ze aan de taxi man: may I open the window? Ik zie die vent haar raar aankijken en zij kijkt hem weer raar aan en ze drukt op t knopje en t raam gaat omhoog zegt ze: o hij was open! In een deuk liggen we! Maar ik krijg de slappe lach en kan bijna niet meer stoppen (nu ik t tik op de foon krijg ik weer de slappe lach, en dat tikken op foon gaat nu traag en kan geen witregels plaatsen) terug in t hotel douchen en in leuk restaurant aan t water gegeten, was heerlijk! Morgen kijk ik of ik over vandaag kan vertellen en fotos kan plaatsen! Vergeet verhaal hiervoor niet te lezen want heb ik vanavond geschreven :-) knuffies Puck

Reacties

Reacties

joyce

Heerlijk Puck, wat een plezier heb je toch! Gelukkig bijna geen keelpijn meer!
xxx

Soraya

Wauw... Jullie hebben 't geweldig leuk en gezelli!! X

Remco

Hee.. BEWUST genieten hè.. Voor je het weet is het voorbij..!

anne marie

wat doe je dames toch weer aan met je lachen. straks komen ze ook thuis met zere kaken.
maar ik vind het wel heel leuk dat je het zo naar je zin hebt.

Puck

Hallo allen,
Ja heel veel lol en tis geweldig en jaaaaaaaa heel BEWUST is t genieten tis echt een straf hahaha xxx
O ja Soraya je lokroep werkt niet whahaa xxx

Puck

Haha mijn hobby zere kaken afleveren!!! Hebben ze op t werk ff rust; -))

aen Ma.

Hoi Puck zag nu pas je berichten dacht al hoor niets meer van je ,maar weet nu waar ik had op moeten drukken.
Zijn blij dat het goed gaat en dat je zoveel plezier hebt houden zo,veel liefs van hier en tot wederhoren
kussen Pa en Ma.

Ron

Leuk om je verhalen te lezen. Hoop dat je helemaal van de keelpijn en je 'pot'relatie af bent. Klinkt alsof je een heerlijk relaxte tijd hebt. Je komt zo te horen straks met stijve kaken terug.. Geniet er maar met volle teugen van de komende weken.. Groetjes Ron.

Puck

@Pa en Ma zit hier mooi alleen geen bereik met telefoon.
@Ron ja haha heel ontspannen tussen de oudjes dank

Pa en Ma

Hoi Puck ,Je hoeft niet persè te bellen we lezen je mooie verhalen wel en weten dus dat je het prima naar je zin hebt.Maar neem wel op tijd je rust.Hoe is het met je POTRELATIE?? Hier gaat alles goed,Puck nog veelplezier en we wachten weer op je volgende verhaal.
Liefs van ons en vele knuffels.xxxxxxxxxx
Pa en Ma.

Puck

@Pa en Ma hahaha mijn potrelatie is over, ik zal niet bellen...
Liefs Puck en vele knuffels....xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!