Puckse is ff weg...

Eergisteravond

Tja dit verhaal is van eergisteravond inmiddels we gingen met zijn 3tjes eten maar Davor liet ons eerst nog een geweldige bar zien kom ik straks op terug!!! Wij bestellen alle 3 gegrilde vis Ina en Gerda een sausje erbij nou de saus werd vergeten en gegrild was gefrituurd, was de 1x dat ik minder gegeten heb! We liepen naar de bar, jaja nu ga ik t vertellen waarom hij zo mooi was! Er liepen een Amerikaans meisje en jongen achter ons aan ladder zat en die jongen begon te fluiten dus wij keken om zegt dat meisje: nee was niet voor jullie! Ik: goh wij dachten dat we mooi waren? Meisje begint te lachen en lopen met ons pratend de bar in. Die bar kwam je binnen op keistenen en werd daarna een houten bruggetje en daar was de bar dan had je nog wat bruggetjes en die liepen over de zee en dat eindigde met een steiger met daaraan een boot waar je op kon zitten in t midden kon je dan de zee induiken en leek op outdoor zwembad geweldig je zag de vissen en schildpadjes zwemmen. Goede muziek wel erg hard, Davor was er ook en toen wij naar huis gingen ging hij ook mee. Het begon te regenen. Eenmaal in bed had ik een 'pot'relatie... Het regende errug hard 's nachts! De ochtend vroeg op en bijna mijn 'pot' relatie kunnen dumpen, het ontbijt is op t terras maar t stortte eruit een tropische regenbui! Dus helaas boottocht ging niet door... O ja die 'pot' relatie was minder maar kon al dagen niet af dus flesje bij de supermarkt gekocht moest ik in 1x drinken maar heb halfje voor t eten en halfje na t eten gedaan lucht wel op! Het hoesten gaat bijna over laatste dag medicijnen! Vandaag en gister vertel ik morgen wel waren super dagen maar moet nu eten! Liefs weer Puck

Reacties

Reacties

joyce

Wat een stortbuien Puck! Zowel in de lucht als in de pot!
Lucht allebei op!
xxx

Puck

Haha Joyce idd komt van boven en onderen xxx

anne marie

ja, ik ken dat. jij denk ik ook nog wel, vooral als je zetpillen voor de rugpijn neemt en dan lekker over de eindeloze rommelmarkt gaat lopen.

Puck

Jaaaaaaa anne marie oeps dat was wat he xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!