Puckse is ff weg...

Perla Negra

Vandaag vroeg wakker erge keelpijn! Op de vulkaan was een mooi zonnetje ff op balkon foto gemaakt! Lekker douchen en ontbijten toen riep Davor dat de vulkaan aan t roken was dus fotos gemaakt super mooi! Morgen kijken of ik in t dorp ze erop kan zetten en krijgen jullie ook Davor te zien! Haha! Zit nu op mijn balkon bij de zee op mijn foon te tikken in Perla Negra! Onderweg hierna toe gingen we koffie drinken en achter dat restaurant was een tuin met gigantische mooie bloemen en vruchten! Bananen ananas pepertjes bonen ik hoop morgen de fotos te kunnen laten zien! Aangekomen hier lunchen in t dorpje wowie écht Jamaicaans! Vergeten hoe die zijn toen ik met Sem in Jamaica was waren t ook zulke gave relaxte mensen heerlijk! Ook met Israëlische jongens gepraat gezellie heerlijk gegeten zooooo. Alleen ben ik ziek alles zit vast: keel neus oren hoofd! Vol watten en hoor slecht tja van tr...affijn naar apotheek uitgelegd hoe ik me voel dus kuur voor 5 dagen mee. Een geweldig mooi jurkje gekocht wow en zijn we over t strand teruggewandeld dik half uur heerlijk allemaal beach boys en mooie dames! Niet allemaal ook negerinne kontjes :-) nu ga ik ff douchen om vervolgens te gaan eten! Moest van Davor wel op mijn hoge hakken om negers gek te maken hahahaha nou lieverds kus knuffie en nieuwe nickname van Jan gekregen zie berichtjes! Was getekend: Puxie xxx

Reacties

Reacties

Puck

Lekker bij Italiaan gegeten en ff Italiaans gepraat! Was erg gezellie alleen iedereen op tijd maar huis en bed maar Karin,Rinie,Ina,Gerda en ik zei de gek heerlijk nog wat bij lodge gedronken en in op bed! Medicijn genomen wat voel ik met beroerd jezus zelfs mijn longen doen zeer! Had tegen Ina gezegd als de wat gebeurd dan moet de foon maar mijn ouders of ex voor contacten en testament ik maar wc en Davor zat maar bar wij maar t praten best lang maar Ina zag met niet staan dus komt maar wc en langs bar ze dacht die ligt op wc aaaaaaaa heel lief...

Liefs Puck xxx

Pa en Ma

Hoi Puck niet zieker worden hoor doe rustig aan.Het laatste stukje dat je schrijft is wel erg verwarrend!!Teveel gedronken of suf van de medicijnen???
Nogmaals hou je taai en tot wederhoren.
liefs Pa en Ma.

Pa en Ma

Puck waarschuwwing geen drank met medicijnen nemen gevaarlijk groetjes Pa en Ma.xxxxxxxxxxxxxx

Puck

Nee geen zorgen ik drink nu geen alcohol met de medicijnenkuur...ben vroeg wakker probeer nog ff te slapen xxxxxxxxxxxxx laters

Puck

Ja is verwarrend verhaal weet ook hoe t komt e-reader moet je nalezen wat je typt zie ik nu want maakt een ander woord als je typt! Dus met andere woorden als ik ' naar ' typ maakt hij er 'maar ' van en als ik 'er' typ maakt hij er 'de' van dus moet ik dat verbeteren maar was gister te moe xxxxxxxxx

Puck

Pfffff net heel verhaal via foon getypt valt verbinding weg bud zooi zooooooooo geen zin in morgen dus verhaal en fotos ga zo eten xxxxxxxx

Joyce

Lieverd,

Jammer en vervelend dat je griep hebt zeg! Toch laat jij je weer niet klein krijgen en blijf je genieten van al het moois...waaronder ook de negerinne kontjes!
xxx

Thierry

Haha. Je moet meer genieten en minder schrijven ! Tering wel leuk om te lezen hoor maar verveel je je dat hè zoveel tijd besteed aan internet ! Haha. Geniet lekker zussie het is je gegund ! En je keelpijn komt van het feit dat jij alles doorslikt ! . Hele fijne vakantie daar lieffie. En inderdaad denk aan je lichaam ! Op is op. Dikke knuffel en 1001 kussen. Je kleine broertje. Thierry.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!