Puckse is ff weg...

Leuk alle berichtjes en tis nu pas 21 uur...

Lieve Allen,

Bedankt voor alle leuke berichtjes. Ik sms sowieso niet terug...en op alle berichten reageer ik normaal wel maar soms zijn de computers te traag en schrijf ik liever een verhaaltje en gooi ik er foto´s op.

We zitten in een Lodge in Turrialba, midden in de bergen, veel en mooi groen...vanmiddag stukje gaan wandelen en wat aan het experimenteren geweest met mijn foto camera. Ik verbaas me over de hoeveelheid aparte bomen er zijn...geweldig...geniet van de natuur...

De mensen zijn erg aardig en ik klets dan met die dan met die, en zit elke keer weer bij anderen. Ben ook lekker ff op bed half uurtje gaan lezen. Nu is de douche wel warm (gisteren niet) maar is het een dun straaltje haha klaag, nee tuurlijk niet! Feit is het wel...

Lekker bij de open haard zitten kletsen (in de bergen is het namelijk kouder)...lekker gegeten, buffet heerlijke groente en vlees. Nu ff achter pc en dan weer bij de open haard. Iedereen is bijna naar bed. Alleen Karin, Rinie, Ina, Gerda en ik zijn nog op. Maar iedereen wil eigenlijk naar bed. Morgen om half 8 vertrekken we al richting het caribische strand....haha vraagt 1 van de dames: kunnen we een bikini aan zegt Davos: Willen jullie mij een plezier doen en geen bikini aan doen en lacht tegen me...haha zijn allemaal oudere....geweldig...Maar ze zijn allemaal lief. Alleen vanavond merkte je wel dat de moeheid toesloeg want sommige werden geirriteerd!
NOT ME...

Na een wijntje is mijn neus niet meer aan het lopen, mijn keel doet wel errug pijn. Ga zo ff een thee nemen...

Verder heb ik niks leuks te vertellen ff, wel leuke verhalen gehoord maar daar moet je bij zijn en die mensen moeten dat zelf vertellen haha....

Truste voor mij en voor jullie GOEDEMORGEN...

Liefs Puck
Hopelijk tot morgen en met wat meer fotos...

Reacties

Reacties

Maaike Waarts

Leuk buuf! Geniet er maar goed van, het is zo prachtig daar! En had je nog een trui ingepakt? Al doet die open haard ook wonderen! Dikke kus

Pa en Ma

Hoi Puck,wat een wijntje al niet goed voor is maar wel met mate hè .Zijn blij dat je veel plezier hebt de foto;s zijn prachtig zo genieten we ook een beetje,
Hier gaat alles goed.Puck vele groetjes en knuffels liefs van ons .Pa en Ma.

Jan

Hey Puxie!! :-)
(yet another nickname?..hahaha)
Amper een dag weg en...jawel hoor!..a girl on a mission!
We zullen een lijstje turven met al die mannen die knipogen..hahaha (lol)..(behalve die met barbie oorbellen dan whahaha!)
Fijne vakantie en veel plezier meis!..zal af en toe op je blog kijken hoe het met je gaat..vakantieverhalen later komen later ;-)
..dikke XX
ps heeeel profesioneel die knappe reisleider van je!!..haha

Puck

Hey Maaike kus trug en vest heb ik ook bij me!
Pa en Maar ja leuk he fijn dat t goed gaat!
Jan haahaa waar wil je op turven dan?
Xxx

Puck

Heb hier wel internet maar kan alleen via ereader of foon maar kan dan geen verhaal toevoegen balen dus morgen maar of Zo via foon

Joyce

Davos de reisleider is al aan het sjansen met jou! Hahah!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!