Puckse is ff weg...

Vulcaan Irazu en nu in Lodge midden in de bergen...

Ik reageer hier ff over jullie reacties...geweldig...
Anne Marie leuk dat je naar mcpainting gaat geweldig....geef hem een mcknuffie maar voor die tijd zien we elkaar wel...
Nee eXtra bagage niet Pa & Ma en Remco kan me voorstellen dat het schermpje vast loopt....
Maar troost de reisleider heeft mooi vrouwtje Liesbeth en heb ik vanmorgen leuk gesprek mee gehad...dus afblijven ....

Vanmorgen eerst naar het kantoor van Fox geweest en hebben we allemaal een schildpad kado gekregen (adoptie) nou of ie nog leeft is een vraag...

Daarna zijn we naar de vulcaan Irazu geweest, 3500 meter de hoogte in voel je wel in je koppie en mijn longen....maar onderweg prachtige bomen, natuur, groen geweldig...Paar foto´s zijn mislukt maar goed kan altijd gebeuren...
We hebben nu 3 uurtje niks en dan gaan we dineren met zijn allen. Net ff boodschappen gedaan maar ik heb me een keelpijn en snotterig (beetje)...Puck gaat met fox en ze is ziek haha...nou voel me niet echt ziek maar die keel...kreeg al van Peter strepsils maar dacht ik ga ook keelpastilles kopen. Met mijn Italiaans red ik het aardig om ze te bestellen. Komt de reisleider Davor naar me toe en zegt: Heb je condooms gekocht. Ik: Ik weet niet maar volgens mij zijn het keelpastilles hoor!!! Hij kijken en zegt: o ja het pakje lijkt erop en ze hebben die normaal ook bij de kassa hangen, zelfs met cockring en vibrator. Ik: Ja die draag ik altijd hahahaha.....Zo toon is dus weer gezet....

Nou lieverds, ga ff foto´s proberen erop te zetten....
Dan denk ik hoop ik tot morgen....
Ben beetje brak, ga wandelen zo denk ik tis hier zo moooooooooooooi.....

xxx

Reacties

Reacties

Ria

Puck en een goede reis gehad.
Ik blijf je volgen ben benieuwd naar de foto's.

groetjes Ria

Joyce

Ooo, deze meneer Davos zit er wel bovenop! Lol!
Honing ook goed voor het keeltje!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!