Puckse is ff weg...

Eerste dag

Grappig vriendin van Maaike (mijn buuf) vliegt met dezelfde vlucht naar Houston! Op schiphol elkaar gebeld enzo lekker met Antonette zitten keuvelen...Al wat mensen van de reis gezien elkaar voorgesteld ff onthouden: we hebben karin en rinie, theo en annie, jan en marianne zo vaak opgezegd in mijn hoofd tssssss lijkt wel of ik training aan het geven ben! Dan probeer ik ook altijd de namen van de cursisten te onthouden.

Zit heerlijk verdeeld over 2 stoelen ach fijn was toch al aangekomen hebben ze rekening mee gehouden ... Lucky me.....

Kan ook nog kiezen of ik 3 stoelen neem whahaha mijn fantasie slaat weer op hol haha hou mijn mond maar weer!'

Zo lekker bakkie nu! Zo op schiphol kregen Antonette en ik heerlijk exotische vrucht van 2 fransmannen! Die ene mocht er wel zijn kolere sprak hij alleen Frans! Tja en ik kan alleen French kissen maar mag ik niet van moeder Anne Marie mcenigewatzemenietgeleerdheeft o zo!!! Dan moet ik mijn kunstje maar bewaren!

Ben heerlijk relaxed en voel me super lekker 1 GROOT nadeel loop op sneakers mis mijn hakken en laarzen en voel me naaaaaaaaaaaaaaaaaaakt pffff. Zoooooooooooo geen zin (Samantha hihi)
ff w8ten net Ina en Gerda leren kennen zij wisten al dat ik Puck was jaja.'Ga nu ff mijn boek lezen tot zo beste kijkbuiskinderen.........

Gelezen en gegeten en we vliegen nu boven de atlantic ocean....wat een luxe sowieso lange vluchten zijn al comfortabel maar met 2 stoelen toppie! Zal wel 3 weken het sporten missen vanmorgen nog de buikspieren gedaan....

Raar zoin mijn eentje er gaat dan wel veel door je heen, nu doe ik net of dat anders niet zo is haha.....Voordat ik een heel verhaal tik ga ik jullie nu weer loslaten (Om met Roosje te spreken).

Zo net uurtje geslapen nog 7 uur vliegen dan kleine 4 uur wachten in Houston en dan vliegen naar San José, we vliegen nu bijna boven Groenland. FF mijn fototoestel eruit gehaald en mooie fotos gemaakt. Ik mis wel internet met zo lange vlucht....

Karin kwam gezellie ff bij me yitten kletsen was erg leuk. Flink wat gelezen inmiddels boven canada.....

O JA VOOR DE THUISBLIJVERS TIS WEL ZEVEN UUR VROEGER.......

O ja Corona al het de moeite waard is dan blijf ik hier wel 5 jaar er is 1 probleem Remco neemt me maar 4 weken waar en geen dag langer schreef hij enne Remco ja ook in het vliegtuig hahahaha!

Wel last van mijn darmen balen. Op het werk yat ik in heerlijke flow dat ik niet op vakantie wilde maar tis heerlijk ach nieuw motto GOYA (Getting Of Your Ass)!
Nog 3 uur vliegen pffff. Gezellig gesprek gehad met Jeroen hij doet zaken in Costa Rica, we gaan facebooken ;) zit op het vliegveld in Houston en kan dit nog niet posten.....

Kon helaas de mail niet kopieren zit in het vliegtuig naar San José ben errug moe is kwart voor 2 in de nacht in Nederland. Afscheid genomen van Antonette. Moet nog denken aan het verhaal van Jeroen respect! Zitten kletsen met aantal van de groep gezellie ben de jongste hahaha.....

Jeroen kwam bij me zitten en zei: we hadden al paar x naar elkaar gekeken (en elke x als ik naar de wc ging kreeg ik een knipoog) en kunnen we nog wel 3200 x naar elkaar kijken maar kom wel met je praten....

Zo zwaar zeg laatste vlucht het is 7 uur in de ochtend bij jullie hier 12 uur in de nacht ga ff douchen en paracetamol naar binnen en slapen.....kapot moe....1 GROTE verrassing jezus wat een lekker ding onze reisleider pfffffeeeeeeewwwwwwwwwww en ja mamma mag het zeggen en Samantha niet jouw type lang haar en Anne Marie doe niks wat jij ook niet zou doen wel kramp krijgen toch en Joyce misschien ijsje eten en Corona jij zou hem ook lekker vinden zucht fantaseren mag hihi o ja François hij lijkt op de brugzoener hahahaha maar misschien is hij ondanks de knipoog wel homo zou mijn collega zeggen want hij heeft 2 vrouwelijke oorbellen in (vind het wel stoer)....

Truste knuffie voel me nu wel errug alleen....

Zo wakker en herrie hier....want nu snap ik Davor die zei jullie hoeven echt niet gewekt te worden....ontbijten...pa en ma ff gebeld, douchen en nu ff dit verhaaltje iedereen ff praatje maken....gezellie mooi weer........

Laters ....kus en knuffe Puck

Reacties

Reacties

Yoooooo

Je kan beter iemand treffen die er leuk uit ziet en frans spreekt, dan iemand die TUKKERS praat....hahhaha
Veel plezier en rustig an xx

Remco

Goed te lezen dat je gepakt (en gezakt) bent! ;)
Geniet ervan! Had je SMS vannacht gekregen, maar het touchscreen van m'n telefoon weigert dienst, dus ik roep even via dit berichtje. Jaja, lekkere mannen heb je overal! Mooi dat je reisleider er zo ééntje is, dan heb je een goed excuus om aan z'n lippen te hangen........ hahaja ;) Have fun!!

Francien

Foto van de reisleider al in de maak???? We spreken wel een ding af je komt en blijft in Nederland !!!!!! Knuf

samantha

idd puck! sam houd niet van lang haar! ;) ben nu ook wel benieuwd naar die foto! :)

dikke kussss

Pa en Ma

Hoi Puck veneem dat je het naar je zin hebt,goed zo geniet ervan maar rustig aan geen teveel bagage mee terug nemen?????haha je weet wat we bedoelen liefs en tot wederhoren.
p.s.er zijn meer problemen geweest met sms per telefoon.
vele knuffels en kussen Pa en MA.XXXXXXXXXXXXXX

anne marie

o meissie, ziet er toch goed uit voor je? je hebt al aandacht getrokken en gezellig dat ze ff een babbeltje komen maken. ja, het is echt een lange trip. mams doet het wel met 1.5 uur. 11 mei ff kortsluiten met mcpainting. was met 20% korting. dus ff op en neer wippen. o sorry. nee, puck, ik bedoel vrijdag heen en maandag terug.haha. ja, jij dacht wat anders he?
hou ons op de hoogte. so far so good. dikke knuf

Irma

Veel wier zus en in Nederland ook mannen zat /) xxxx

Maaike

Kom maar op met die foto!!! ;)

Puck

Foto is nog vaag, komt nog ...hahaha...
Heb nu een paar foto´s geselecteerd....
Komt goed...
Liefs Puckske

Joyce

Idd, laat zien die foto's! Hahaha, gaaf verhaal meidje!
Veel sfeer en humor!
Geweldig!
Love you! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!