Puckse is ff weg...

Jarig en gepakt en gezakt...

Hallo Allen,

Dank voor de vele felicitaties!!! Helemaal blij ;).

Wat lief dat iedereen zich zorgen maakt dat ik maar gezond terug moet komen. Ja de schrik heeft er dus bij een ieder in gezeten in mei (24 mei was dat)... Jezus wat een dag was dat. Zoveel pijn, geen lucht meer, strompelen. En toch nog vliegen, auto rijden en gelukkig dankzij Anne Marie in het ziekenhuis terecht komen. Maar ben redelijk hersteld maar nog niet helemaal de 'oude' whaha...

Koffer is gepakt, alles schoon en nu kunnen Chiempje en Tijmen in mijn huisje ;)
Buuf Maaike let op ;)...

Ja de zenuwen gieren door mijn keel, helemaal alleen zonder dinnetje...maar ach ik ben in oktober '86 ook alleen vertrokken naar Rome en daar 5 jaar vertoefd...ach dan is 3 weken peanuts! Maar toch eerst moest ik al wennen om zonder mijn ex mannetje Sem op vakantie te gaan, nu moet ik wennen om zonder Mona, Anne Marie, Joyce, Corona, Christiane op vakantie te gaan... *zucht*...

Ik zal jullie allemaal wel giga missen hoor pffffff zelfs het werk en het ouwehoeren op het werk haha...
Ik hoop het allemaal bij te kunnen houden. Heb van dinnetje Christiane een mooi schrijfboekje gekregen dus kan ik vast pennen of steekwoorden opschrijven om het daarna over te tikken. YEAH tikgeit Puckio...

Ik wens jullie allemaal een fijne thuisblijver...dikke knuffies...love and kisses....
Ik ga zo (over paar uurtjes ff tukken) weg als Edje me straks op komt halen!!!

Liefs Puck, Puckie, Puckio, Puckske, Puckr, Puckje

xxx

Reacties

Reacties

Francien

Jou kennende ga je het leuk krijgen met de mensen. Jij bent leuk nu die andere nog. ha ha. Geniet van elk moment. Ik ga je volgen. Tot over drie weken. Knuf van ons.

anne marie

he macpuckie, jij kunt dat, zeker weten. ga lekker genieten en we volgen je hoor. je kent nou ook de klachten, als die terugkomen meteen naar het ziekenhuis he? maar ik denk wel dat het goed komt. in gedachten zijn al je vrienden bij je. heel veel plezier and a big hugh.

anja

Lieve schat, ga lekker genieten en laat alles hier maar drie weken los. et komt allemaal goed. Schrijf regelmatig dan kunnen we met z'n alle meegenieten. Dikke kus en tot snel.

samantha

veel plezier! dikke zoen xxx

Roosje

Heeeel veel plezier. xxx

Corona

Maar hier ga je niet 5 jaar vertoeven hoor Puck!
Nee hoor, ik wens je heeeel veel plezier! Geniet er van, komt helemaal goed.
Dikke kus!

puck

hey lieverds dank voor alle berichten! Zit hier op schiphol aan de koffie en heb al 2 stellen gezien! Haha iets ouder dan ik ben :-) maar zus jij zegt dat ik leuk ben nu hoop ik rest ook! Ze moeten volgens mij nu al aan me wennen en heb ik alleen me voorgesteld kan je nagaan als ik écht loskom whahaha! Ga nu op vriendin van de buuf wachten zij vliegt zelfde vlucht tot Houston toevallig :-) zoen knuf love Puckske

Pa en Ma

Fijn dat je al kennis gemaakt hebt dus je voelt je niet alleen \,nou geniet Puck en we zijn benieuwd naar je verhalen.Vergeet niet de goede raad die we je gegeven hebben.haha.(je weet wel wat we bedoelen)
liefs en vele kussen.
Pa en Ma

anne marie

lieve puck, hoe ging het verder op schiphol. zijn er mensen van jouw leeftijd of jonger bij? zijn het een beetje aardige lui en zijn ze al een beetje aan je gewend? jou kennende lig je lekker te slapen in het vliegtuig. een hele goede reis gewenst enne........ doe niks wat ik ook niet zou doen,he? hahahaha

Ron

Kan me voorstellen dat ze nog aan je moeten wennen. Sommige mensen doen daar jaren over :P
Ben iig stik jaloers. Jammer dat je geen kofferdrager nodig had.. :) Wens je heeel veel plezier.. Maar weet zeker dat goed gaat komen..

Jolanta

Lieve Puck ,ik wens je heel veel plezier ga lekker genieten.
Nog mij felicitaties met jouw Verjaardag xxx jolanta

Puck

Ik zit ik Houston nu mijn mail kan ik niet kopieren heb heel verhaal geschreven hoop straks meer te kunnen! Ben de jongste! Dank voor felicitaties xxx straks meer... kus Puck

Puck

Nu heel vroeg in Costa Rica al een computer gevonden maar kan ik niet inloggen krijg met geen mogelijkheid het apestaartje voor elkaar....en dom ben ik toch niet....affijn ....hoop nog ff na het ontbijt te kunnen...
Liefs Puck

Pa en Ma

Hoi Puck.volhouden maar de aap kan toch niet weg zijn Hihi.Dus je probeerde demail via de telefoon dat werkt helaas niet dus doe maar gewoon via het mobieltje.vannacht ging hij wel 6 keer over en steeds wakker gemaakt.begrijp dat je een fijne groep hebt Puck geniet volop en ga veel indrukken opdoen.
verder alles goed hier.
vele kussen en tot wederhoren van ons.
Pa en Ma xxxxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!