Puckse is ff weg...

Nog 8 nachtjes te gaan...

Hallo Allen,

Ja hoor nog 8 nachtjes te gaan. Vandaag mijn reisbescheiden ontvangen en mijn collega Eric had alle hotels even opgezocht....mooiii...Ik zie het helemaal zitten. Collega's groen en geel van jaloezie... mag er niks meer over zeggen dat het daar bijvoorbeeld 's nachts is en 20 graden. ;)))

Baal nog steeds dat mijn buuf Veronique die graag mee wilde niet mee kon! Heel jammer. En helaas kan ze me niet wegbrengen. Wel ophalen, mega fijn en lief. Maar nu wil lieve Eddy (man van Joyce) me wel wegbrengen. Zo lief! Tja zei Joyce: Jij staat ook altijd voor ons klaar...

Zo net de hele bult met was gestreken en gelijk weer wat opgehangen...moet nog een hoop doen. Nee eigenlijk wil ik nog een hoop doen want ik denk altijd dat het leven niet meer doorgaat als je op vakantie gaat en alles moet dan opgeruimd en spik en span. Goh van wie zou ik dat nu hebben??? Maar als ik terug kom zou het er ook liggen hoor hahaha....

Nog 3 dagen werken. Overdrachts documentje schrijven en dan 4 weken niet werken, tjezus. Ik zit nu eigenlijk in een heerlijke werkflow (na mijn ziek zijn) en leuke dingen te doen dat ik al tegen mijn collega Remco zei: Ik heb geen zin meer om op vakantie te gaan! Maar nu ik dat mooie uitzicht heb gezien met zwembad en zee (sorry Remco) wil ik toch wel gaan!

Tot laters en truste...
Puckske

Reacties

Reacties

Remco

En niet weer met een embolie terug komen hè... Ik neem je vier weken waar, maar geen dág langer! :P

Pa en Ma

Hoi lieverd geniet ervan maar kom gezond weer terug lees je reisverslag zodat we toch een beetje bij ons bent'
liefs en vele knuffels. van ons.xxxxxxx

Puck

@Remco hahaha jij hebt ook niks voor me over ;))) nee ik wil gezond terug 'komen'...
@Pa en Ma, lieverds ik ga zekers genieten en gezond blijven...is mijn plan...Ja lees maar lekker ;-)))
Veel liefs en knuffels terug xxx

Tassie

Lieverd!

Weet zeker dat je een mooie tijd tegemoet gaat. Alleen al een zonnetje op je bol en je slippertjes aan doet een mens al goed!

Ga je volgen! Kus en heeeeeeeel veel plezier. Geniet!!

Puck

Thanxxx lieve Tas...
Kus en knuf hihi...

Francois

Puckske, ongelofelijk veel plezier en je weet 't, "het leven is niks anders als 'n optelsom van herinneringen". Ga ze maken, lieverd.

Puck

Hey lieve Frans, ga ik zeer zekers doen! Thanxxx

Ria

Puck, het begint nu op te schieten nog 3 nachtjes slapen dan kun je aan de grote reis beginnen.
Een goede reis toegewenst. en geniet van je 3 weken ik zal zeker jou volgen hoe het met je gaat.

veel plezier en gezond weer hier.

Puck

Hallo Ria,

Ja heerlijk! Ik ga zekers genieten en wil ook gezond weer terug...

Thanxxx

Anja

Hoi Lieve zus,
Je hebt het verdiend, maak er een geweldige reis van zodat de achterblijvers stinkend jaloers zijn.
Geniet er van en kom gezond weer terug. ik blijf je volgen.
liefs.

Puck

Hey lieve Sis,

Leuk dat je me gaat volgen en zal jullie idd allemaal jaloers maken haha dat stinken laten we er maar vanaf!!!

Liefs ...

Yoooooo

Puckske....Heel veel plezier, geniet ervan en gedraag je daaro! Geen gekke dingen doen en kom gezond weer terug.

Liefs Yo xx

Puck

Hahahaha Yoooooooooooo je weet toch dat ik me gedraag haha op schunnige grappen na dan!!!
Enne thanxxx daarna gaan we afspreken, Kyr, jij en ik....

Liefs Puckske...zoen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!