Puckse is ff weg...

Happy 2012 !!!

Hallo Allemaal,

Iedereen gelukkig en vooral gezond 2012!

Na een bewogen jaar met mooie vakanties, vele hoogtepunten en 1 dieptepunt namelijk de longembolieën wachten we nu nog kleine 2 maandjes om deze mooie reis te mogen gaan maken! Heerlijk...ik heb er zin in en kijk erna uit.
Ben al wat spullen aan het verzamelen die ik echt niet moet vergeten...en heb al afspraak op 9 januari bij de GGD om inentingen te halen! Pfff weer die rotspuiten zoooooo geeeeeen zin in...maar goed, noem het maar voorpret haha...
Op mijn ereader staan al wat boeken en wat simpele spelletjes, hopelijk heb ik daar wifi zodat ik ook lekker 's avonds in bed dit blog kan bijhouden...
De reis heb ik eind van het jaar helemaal betaald en een elektronische reistoestemming aangeschaft voor Amerika.
De Groep bestaat al uit 13 personen ...
Hier het linkje naar de reis: http://www.fox.nl/rondreizen/costa-rica/20-daagse-rondreis-costa-rica-nicaragua-panama/reisinformatie

Dat was het voor nu dan weer...

Liefs Puck xxx

Laughing

Reacties

Reacties

anne marie

lieve puck, ga vooral genieten en wat die spuiten betreft, nou ja, wat moet dat moet en beter zo dan ziek terug komen, want dat willen we dus echt niet meer meemaken en jij ook niet denk ik. blijf bij je.
liefs
mams

Puck

Thx lieverd, idd ziek terug komen doen we niet meer he! xxx

anne marie

het is bijna zo ver. ik ga je zeker volgen. veel foto's met ons delen hoor want ik ga een beetje mee. dikke knuf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!