Puckse is ff weg...

Last day snik!

Laatste dag alweer....

Vanmorgen 5,5 km hardgelopen is niet zoveel maar wel lekker...gedoucht en snel richting Edith...hebben we samen op terras ontbeten en gelachen en gekletst..in t hotel nog ff foto's gemaakt en ff met haar mee naar de bank gegaan...kreeg v haar mooi spiegeltje en toen was t afscheid ... Pfff
Ik ook ff gedag gezegd tegen Derreck Vd sportschool en toen lekker nog gewinkeld...
Veel gelopen en ben neergestreken op terras. Daar kreeg ik appjes v Lucrezia zij had dezelfde schoenen gekocht en schreef dat ze ook nog lekker zitten en ik zie haar straks!
Espresso en toen zo'n heerlijke warme chocolademelk wat een bom zeg!
Danilo wilde me nog spreken voor website maar hij kan met auto niet centrum in dat mag overdag niet...jammer dan de dag ervoor kon hij niet, graag of niet...
Even langs mijn vriendin, de bedelaar en ff gepraat ze komt uit Roemenië... Geld gegeven en als een speer naar toilet diarree van die choco pffff...
Mijn koffer beetje ingepakt wantmorgen om 10 uurongeveer komen ze me halen...en wil daarvoor eens ontbijten hier!
Mijn 5 uur eetschema ging hier niet op, thuis maar weer!
Haren gewassen en kreeg berichtjes van Giordano die ik gisteren bij Michelle heb leren kennen...
Dadelijk naar Luisa, babbo, Alessia, Alessio e Melissa pizza eten en dan komt Andrea me halen om wat te drinken met zijn allen...zin in ondanks dat ik nu wel moe ben....
Hele weg naar Luisa gelopen 45 min...heb nu mijn blaar kapot gelopen...
Daar lekker met Alessia en Luisa gekletst...Melissa eventjes zij is ziek en met Babbo even...o ja en langs Michelle geweest en gedag gezegd...Lekker pizza gegeten en daarna kwam Andrea me halen...plannen van Angelo en Lucrezia waren veranderd dus met Andrea bij Margarita wijn gedronken en gewandeld was erg druk en mooi weer nog....nu op bed met thee morgen naar huis....wil niet!!!
Liefs Puck xxx

Reacties

Reacties

joyce

Kan ik mij voorstellen! Goede reis!

Heb net de griep gekregen, keelpijn en alles doet zeer. Kan er ook nog wel bij.????

????

Puck

Het heerst heel erg, hier ook velen, zelf ook hele week verkouden! Keelpijn gehad maar met jodium gorgelen is t na 1 dag weg...snotter nog en hoesten en buikpijn steeds...beterschap! Xxx

Ikke

Ik zeg niks hihi. Nu zag ik ze voorbij komen. Goede reis terug xx

Puck

Dan is t of mamma, Francien of Irma.... Dank iig zit op vliegveld ....xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!