Puckse is ff weg...

En de dinsdag...

Daar ben ik weer, wat een bijzondere dag!

Vanmorgen met Edith gaan ontbijten. Hier in de straat zit elke dag een vrouw te bedelen en heb haar wat gegeven, zegt ze steeds: bella iedereen in de straat kijkt je na ;) achosie...
Edith wist een leuk barretje met 2 oude dames.. Nou wij een cornetto ieeuuuww zat er in de mijne schimmel, aaa en die lieve dametjes, vonden t zo erg!
Daarna ff in de zon gezeten....en ff bij een sportschool gekeken...
Toen moest Edith werken. Ik lekker gewinkeld en begin middag met Angelo en Lucrezia en weer een vriend v hun koffie gedronken weer erg gelachen... Die Fabrizio praatte op een gegeven moment heeeeeeeeel langzaam tegen mij en zegt Angelo: ze snapt je heus wel hoor je kan gewoon snel praten zegt hij: ja maar nu heb ik langer de aandacht ...hij vond mij op de dochter v Jane Fonda lijken, die had hij ontmoet hahaha...
Toen ben ik gaan omkleden en hup naar sportschool, lekker gesport en terug weg dacht ik, ga even kijken of Michelle er is, ken hem van 1986... En ja hoor hij zat er en hup kreeg ik gelijk wijn en de lekkerste tiramisu!
Hele verhalen had hij en toen moest hij weg naar een jongen uit Egypte van 16 die hij gaat helpen... Hij zei: kom ga mee op de Vespa...OMG nog nooit achterop gezeten en dan in Rome...van links naar rechts tussen de auto's door, al pratend en wel voorzichtig.... Heel avontuur daar zat ik...
Bij t hotel weer afgezet waar ik nu kopje thee drink. Michelle vroeg of ik vanavond kom eten of andere keer. Liever andere keer omdat ik niet mag betalen en vanavond ook nog Mirjam wil zien...en misschien daar dan morgen met Andrea ga eten of keer in de middag...
Michelle heeft t altijd over Sem en jammer dat we uit elkaar zijn en dat ik maar lieve man moet vinden...
Mirjam werkt niet meer bij Navona Notte dus ik weer terug. Komt er een gozer de weg vragen haha sure, en loopt met me mee! Zegt hij bij t Pantheon: ok waar lopen we nu heen! Ik: weet niet waar jij heen gaat maar ik ga alleen verder. Hij: zullen we ijsje gaan eten? Nee, wens je een fijne avond. Hij: ik heb al geluk dat ik jou heb gezien met je mooie ogen....zucht, die Italianen blijven t wel mooi brengen ;)
Ik heb een stuk pizza gehaald want ben moe en nog verkouden en ga de raad v Andrea opvolgen om vroeg op bed te gaan liggen, lekker op Netflix Italiaanse film kijken, morgen weer t volle leven in....ff pauze whahahaha....
Bacioni a tutti
Ps foto's straks op FB als ik thuis ben...

Reacties

Reacties

joyce

Nou jij hebt een leuke dag gehad zeg! Hihi bangerik op de scooter. Je durft hier al niet dus toch heel bijzonder dat je het gedaan hebt. Verstandig, vroeg naar bed.

Ria Ariens

Weer lekker effe weg van de alledaagse sleur geniet er van groetjes Ria

Puck

Ja motor vind ik minder eng en achterop vind ik niks maar was wel leuk ;)
Ja Ria erg fijn denk alweer in t Italiaans...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!