Puckse is ff weg...

La seconda giornata

Ciao Cari,

Vannacht slecht geslapen door keelpijn en wat snotteren... Jodium gekocht om te gorgelen, dankzij Marga weet ik dat t helpt ;)
Om 10 uur opgestaan relax... Lekker de stad ingelopen en af en toe foto gemaakt... Zonnebril op erg warm in zon 20 graden uit de zon 14/15 graden....
Hahaha al paar x gevraagd of ik koffie wilde drinken...nope!
Toen dacht ik, loop ff naar Edith mijn dinnetje waar ik mee samengewoond heb in Rome.. Ze was in vergadering en heb ik eerst rondgelopen en toen op terras in zon gezeten. Ze was blij me te zien. Terras waar zij werkt in t hotel is mooi uitzicht wauw!
Toen moest ik kennis maken met haar baas...oude charmeur whahahaha...
Daarna zijn we bakkie gaan doen en ben ik ff met haar meegegaan om wat appartementen te controleren...
Morgenvroeg ga ik bij haar in t hotel ontbijten ;)
Later nog gaan shoppen dus mooie schoenen, shirt en een dunner jasje gekocht ....
Nu lekker ff op de kamer rusten maar ga zo ff naar boven want ook hier schijnt mooi terras te zijn en ik ga vanavond met Andrea eten in t restaurant van een vriendin van hem...
Terras boven is voor t ontbijt en al bar vanaf 19 uur...ff film zitten kijken en beetje proberen te slapen maar moet 100x naar de wc grrrrr
Nu kopje thee en ff niksen over half uur ga ik douchen ;)
Met Andrea in t restaurant v Margharita gegeten buonoooo en zijn vriend Angelo met vriendin Lucrezia kwamen ook nog wat een gezellige mensen, zij komt uit Napoli erg veel humor... Super leuke avond gehad!
Nu ontbijten zo met Edith en vanmiddag koffie drinken met Angelo en Lucrezia...
Ciao knuffies e bacioni

Reacties

Reacties

Remco

Klinkt lekker ontspannen. Kun je geen fotootje maken van je uitzicht en dat plaatsen? :) Kun je Nederland beetje jaloers maken. Ik heb hier uitzicht op beton, gras, sloot en dakpannen.. En jij?

Joyce

Inderdaad, fotootjes graag! ;-) Je vermaakt je opperbest. Hopelijk blijf je niet te lang last houden van je keel en andere lopende zaakjes,

Koeskoes xxx

Linda

Ondanks je keelpijn en snotneus , ben je toch lekker aan het genieten. Veel plezier

Puck

Remco ik kijk uit op zon en mooie gebouwen oudheden zoals ik en Italianen....
Joyce keel is bijna over snotteren nog niet!
Linda idd ben erg aan t genieten... Denk aan je morgen
Xxx voor allen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!