Puckse is ff weg...

Eerste avond Rome

Sjow naar Eindhoven, de gekste, gereden en was daar ruim op tijd! Is er verbouwd en ziet er goed uit! Had priority instapkaart en dat is wel fijn. Zat naast leuk stel uit Rotterdam met klein kindje...hij Marrokaans en zij half Marrokaans half Portugees. Leuke baan hadden ze en erg reislustig dus leuke gesprekken....daarna werd ik opgepikt door shuttlebus en was de enige. Chauffeur blij dat ik Italiaans sprak veel files ivm Zondag en winkels open....bij hotel aangekomen leuk gesprek met de hotelboy... En een oma-tje die tegen hem zei: mijn telefoon gaat af maar als ik m opneem is er niemand aan de lijn. Neem jij eens op! Dus hij wil opnemen want telefoon gaat af, zegt hij: ja maar de telefoon in je tas gaat af niet deze... Pieste zowat in mijn broek, je had t scenario moeten zien...

Ik naar mijn kamer, heb een woonkamer met bank, stoel bureau en tv ,koelkast, waterkoker, dan slaapkamer eenpersoonsbed kast met kluis en badkamer echt groot... Alles uitgepakt en gedoucht... Toen ben ik ff rondje gaan lopen omdat Andrea mij om 20.30 uur zou ophalen... Wat een geflirt...heerlijk stad waar mijn hart ligt... Espresso gedronken en weer naar hotel...de boy zei: nu al terug! Hahahaha...

Andrea was op tijd en wij naar zijn auto en bij t Colloseo in een pub lekker aan de wijn en heerlijk buffet... Hij galant deur open houden, eten opscheppen en zelfs betalen mocht 1x drankje betalen... Zijn vrienden zouden er zijn maar waren moe! Erg gaaf divers publiek! Voetbal stond op en daarna zong en speelde Alberto Laurenti echt lekker Italiaanse muziek heerlijk... Enne daarvoor kreeg ik nog een hand van hem want Andrea kent hem persoonlijk... En hij zingt de sterren vd hemel maar t leuke vind ik dat hij er humor ingooit, hij zingt soms iets heel anders dan t eigenlijke liedje en vaak dubbelzinnig en als je de taal kent lig ik in een deuk...

Andrea zei al jij bent echt heel vrolijk hè! Joh...

Ook leuk gesprek met 2 meisjes op de wc... Daarna bij een bar koffie gedronken en toen werd ik naar t hotel gebracht.... Jaaaaaa en dat werd wel ff zoenen hoor... Whahahahà ook keer fijn! Net kopje thee op en ga zo slapen bijna 2 uur...

Buona notte... Nostalgie hier en wil weer blijven!!!,

xxx

Reacties

Reacties

joyce

Goedemorgen Puck,

Meteen een leuke avond! Super! Welke Andrea? Heb ik die wel eens gezien toen we in Rome waren?
Xxx

frans

Pas op met 'nostalgie' je kent m'n stelling ;-)

Puck

Joyce jaaaa die knappe maar saaie ....en vooral saaie vrienden...
4,5 jaar geleden....alleen is hij galant en hij heeft humor, heb echt rimpels erbij van t lachen! Dus!

Whahahaha Frans jaaaaa echt toen ik t schreef moest ik aan jouw stelling denken lig weer in een deuk hiero....
Alleen is t nostalgie vd stad en t hier wonen hahahahaha

Remco

Alleen herinneringen mee naar huis nemen hè, geen SOA's! ;) Veel plezier Puckio. Denk maar zo; je had nu ook aan een bureau achter de laptop kunnen zitten!

Puck

Whahahaha Remco... Idd heerlijk zo niet achter niet onder en niet op t bureau ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!