Puckse is ff weg...

Dag 6 Albanië

Vanmorgen om 7 uur op...en klaar voor onze excursie naar Albanië hoe gaaf is dat?

Bij de grens aangekomen duurde t even voor we verder konden. Mooi door de gebergte heen waar je vele bunkers zag. Tot 1992 mocht niemand Albanië in of uit! Bijzonder dat wij dit niet gepland hadden maar wel wilden. We hadden koffie pauze en er kwam een Macedonische jongen met mij praten, hij vroeg of ik Italiaans sprak, hij had 4 jaar in Rome gewoond heel grappig! Achosie hij was zo zenuwachtig zijn mond trilde... Wij moesten de bus weer in, aaaa
Flink eind rijden naar de hoofdstad Tirana, daar lunchen en de hoofdstraat door gelopen super indruk hoor! Dan door naar t stadje Drac aan de Adriatische zee. Daar dingen bezocht en op de 15e etage v t hoogste gebouw ijsje gegeten 3 bolletjes 0,60 cent ;)
En weer terug naar huis .... Hele reis door de bergen met afgrond waar Mona niet altijd vrolijk v werd ...
Laat in t hotel, snel douchen en naar t restaurant ... Ober was zo galant dat hij bij ons t servet op onze schoot legde ;)
Pfffff heerlijke pizza en weer ijs op en nu met volle maag t bed in.... Dat wordt morgen vroeg echt wel hardlopen pfffff...Voel me net dikkerdje dap hahahaha
Liefs Puck
Maar wat een gave ervaring ;)

Reacties

Reacties

mams

Ben jaloers, Geer niet maar dat wist je al. Wie komt daar nou? Spannend en dat is het helemaal! Geweldig meissie, dat nemen ze nooit meer af. Je bent ook wel een kanjer hoor. Moet wel ff je foto's zien. Zo benieuwd. Geniet je ook een beetje voor mij. Dikke knuffel

joyce

Gaaf, nieuwe indrukken, ander land, ben met als je moeder, benieuwd naar de foto's. Mona, zat je in de bus aan de raamkant? Ik hou daar ook helemaal niet van hoor! Niet zo heel fijn dat uitzicht!

Puck

Nee Anne Marie ik weet dat Geer dat niks vindt maar t was zo gaaf vooral omdat t totaal geen vakantie land is ;)
Ik geniet voor je hihi foto's komen op FB Vd week!
Ja Joyce Mona zit aan t raam ;)
Verder vanmorgen niet hardgelopen net wakker en te moe... Wallen tot op de knieën haha! Ik sport eind Vd dag wel in de sportschool ....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!